12:24|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 12:59
کد خبر: 14565
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با باریش:

مسئولان ثبات اقتصادی در جامعه را برقرار کنند

عدم پایداری و نبود ثبات در بازار مردم را با نگرانی مواجه کرده و لازم است مسئولان توجه بیشتری به معاش مردم داشته باشند.
مسئولان ثبات اقتصادی در جامعه را برقرار کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز اظهار کرد: نابسامانی‌های اقتصادی وعدم ثبات در بازار ارز و سکه و تلاطم‌هایی که در جامعه هست، تأثیر مستقیمی در معیشت مردم دارد.

وی افزود: در شرایط کنونی که ثبات در بازار وجود ندارد برخی از افراد منفعت‌طلب اقدام به سودجویی می‌کنند و با استفاده از شرایط ناپایدار، قیمت برخی از کالاهای اساسی را سرخود افزایش می‌دهند.

حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: نابسامانی اقتصادی برای اقشار کم درآمد جامعه حالت نگرانی و اضطراب ایجاد می‌کند از سوی دیگر عدم ثبات در بازار زمینه احتکار از سوی برخی از افراد منفعت‌طلب را فراهم می‌سازد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با توجه به بی ثباتی در بازار، هئیت دولت اظهار کردند که هیچ‌گونه کمبودی مبنی بر تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد اما لازم است هئیت دولت و مجلس به صورت میدانی وارد عمل شده و مشکلات موجود را بررسی کنند و توجه داشته باشند که مردم از نظر معیشتی دچار تنگنا هستند و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به شدت تحت فشار مالی قرار گرفتند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید