16:30|شنبه, اردیبهشت 22 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1399 - 10:28
کد خبر: 14549

جریمه 5 میلیون ریالی برای تجمع در پارک‌های ارومیه

پارک‌ها و اماکن تفریحی ارومیه با توجه به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در این شهر دوباره تعطیل شد و بنابر اعلام ستاد مقابله با کرونا کسانی که در پارک‌ها و بوستانها توقف کنند، جریمه می‌شود.
جریمه 5 میلیون ریالی برای تجمع در پارک‌های ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در ایران بسیاری از مردم درارومیه توصیه ها بهداشتی را جدی نگرفتند و با تردد در اماکن تفریحی مانند پارک و بوستان های سطح شهر باعث بسته شدن و قرنطینه کل شهر شد و با کاهش تدریجی بیماران کووید 19 در ارومیه، شهر از حالت قرنطینه خارج شد.

با عادی شدن شهر بسیاری از مردم به این باور رسیدند  که کرونا تمام شده و بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  و با تردد در اماکن پرتردد و تجمع در پارک ها به گسترش ویروس کرونا در سطح شهر کمک کردند.

اوج گیری دوباره شیوع کرونا و اعلام وضعیت قرمز و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط مردم ستاد مبارزه با کرونا دوباره نسبت به بسته شدن پارک ها و بوستان سطح شهر اقدام کرد.

همچنین طبق تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا در استان تمامی پارک های و بوستان های شهر تا عادی شدن وضعیت تعطیل هستند و هرگونه اتراق و تجمع در این مکان ها ممنوع اعلام شده و همچنین جریمه پنج میلیون ریالی و انتقال خودروها به پارکینگ در صورت توقف در کنار پارک ها اعمال می شود.

انتظار می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از افزایش ویروس کرونا جلوگیری کنیم.










 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید