23:32|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1399 - 11:43
کد خبر: 14387
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مجلس به مشکلات اقتصادی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشد

در شرایط کنونی اعضای خانه ملت باید توجه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.
مجلس به مشکلات اقتصادی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشد

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم اظهار کرد: از وظایف مهم مجلس می‌توان به قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین اشاره کرد.

وی افزود: به نظر می‌رسد در دوره فعلی، مجلس شورای اسلامی باید به مشکلات اقتصادی و فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و در راستای وظایف نمایندگی حل مسائل اقتصادی و فرهنگی را در رأس امور قرار دهند.

حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: مجلس باید در راستای نظارت بر اجرای قوانین توجه ویژه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور داشته باشد.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی مطالبه مردم از نمایندگان مجلس این است که به مشکلات اقتصادی و فرهنگی به صورت جدی رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام شبستری گفت: معیشت مردم به ویژه قشر کم درآمد جامعه، همچنین کاهش ارزش پول ملی و مشکلاتی که در زمینه تولید وجود دارد باید در نگاه مجلس و نمایندگان وجود داشته باشد و گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: انتظار می رود راه یافتگان به این دوره از خانه ملت، به معنای واقعی کلمه نماینده مردم باشند و حرف دل مردم را بر زبان جاری سازند و مشکلات آنان را پیگیری و بتوانند پاسدار حقوق ملت در خانه ملت باشند. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید