13:54|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1399 - 10:59
کد خبر: 14288
رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

شهروندان در نگهداری گل‌های سطح شهر همکاری کنند

گل‌های کاشته شده در سطح شهر ارومیه محیط دلپذیری در فصل بهار ایجاد کرده از این رو از شهروندان درخواست می‌کنیم در راستای حفظ زیبایی سیمای شهر و نگهداری این فضاها با این سازمان همکاری كنند.
شهروندان در نگهداری گل‌های سطح شهر همکاری کنند

علی شايگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با بیان اینکه فضای شهر ارومیه با کاشت گل‌های لاله در رنگ‌های متنوع در بوستان‌ها و معابر مختلف عطر آگین شد، افزود: کاشت گونه‌های مختلف گل لاله جلوه‌ای رنگین به شهر ارومیه بخشیده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته سازمان بیش از 200 هزار پیاز گل لاله رادر بوستان‌‌ها و معابر مختلف شهر ارومیه کاشته که هر سال با آغاز بهار شروع به رویش و گل دهی می‌کنند.

شايگان با بیان اینکه بیشترین حجم گل‌های لاله کاشته شده در پارک گوللر باغی است، اظهار کرد: این گل‌های لاله با هدف ایجاد محیطی دلپذیر در فصل بهار، به طور گسترده در اطراف گوللر باغی کاشته شده است.

این مسئول عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در راستای حفظ زیبایی سیمای شهر و نگهداری این فضاها با این سازمان همکاری كنند.

وی خاطر نشان كرد:  پارک گوللر باغی به عنوان یکی از مهمترین نقاط گردشگری اروميه به شمار می‌رود که ضرورت ایجاد جلوه‌های منحصر به فرد جهت استفاده شهروندان و گردشگران از آن بسیار ضروری است.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با بیان این که عملیات کاشت گل‌ در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی شهر همچنان در حال اجراست، بیان کرد: وجودگل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهر می‌بخشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید