15:50|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1399 - 09:54
کد خبر: 14225
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به کمیته انضباطی معرفی می‌شوند

رانندگانی که قانون طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند به کمیته انضباطی معرفی و با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به کمیته انضباطی معرفی می‌شوند

مهدی‌ مژدهی‌فرد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی با رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها ۲ نفر مسافر در صندلی عقب خودرو و یک مسافر در صندلی جلو سوار کنند.

وی افزود: رانندگانی که قانون طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند به کمیته انضباطی معرفی و با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مژدهی فرد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نقض قانون از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس می‌توانند با شماره 137 شهرداری تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی کاهش یافته و استقبال آنچنانی از آن صورت نمی‌گیرد، افزود: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اتوبوس‌های عمومی علامت گذاری شدند و در هر اتوبوس 21 نفر می‌توانند تردد داشته باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: بازرسان نظارتی در حال بازرسی هستند که در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با آنان برخورد می‌شود همچنین ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها در واحد حرکت ضدعفونی می‌شود.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید