22:46|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1398 - 09:46
کد خبر: 14055
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره‌بار ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

تعدیل قیمت پیاز در ارومیه با افزایش تعرفه صادراتی

همزمان با افزایش تعرفه صادراتی قیمت پیاز در بازار ارومیه تعدیل شد.
تعدیل قیمت پیاز در ارومیه با افزایش تعرفه صادراتی

قاسم عزتی، رئیس اتحادیه بار فروشان میدان میوه و تره‌بار ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: قیمت پیاز که در هفته‌های اخیر گرانی بی‌رویه‌ای داشت همزمان با افزایش تعرفه صادرات و کاهش حجم عرضه آن به بازارهای خارجی به نسبت قابل‌توجهی تعدیل شد.
وی همچنین به افزایش ساعت کاری میدان میوه و تره‌بار ارومیه در روزهای آخر سال اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات سال جدید و شیوع بیماری کرونا برای اینکه شهروندان اقلام اساسی را با قیمت‌های متعادل تر تهیه کنند میدان میوه و تره‌بار ارومیه به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.
عزتی ادامه داد: حتی در روزهای تعطیلات عید نیز فعالیت این میدان برای تأمین مایحتاج عمومی مردم از میوه و تره‌بار ادامه دارد.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان میوه و تره‌بار ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: به سبب افزایش حجم فعالیت در این مکان، همه قسمت‌های میدان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در طول روز به دفعات مکرر ضدعفونی می‌شود تا از انتقال بیماری از این محل به مردم جلوگیری شود.
گفتنی است مشاهدات خبرنگار باریش نیوز از سطح بازار در روز جمعه، 23 اسفند در پی اذعان مسئولین به کاهش قیمت پیاز، حاکی از تعدیل قیمت آن تا 3هزار و 500 تومان است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید