16:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1398 - 11:35
کد خبر: 13856

لیستی که دیر، اما اعلام شد

لیست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در ارومیه گرچه دیرتر از سایر شهرهای استان اما اعلام شد و خبری از جامانده‌ها نبود.
لیستی که دیر، اما اعلام شد

به گزارش سرویس پایش باریش نیوز، روز گذشته اسامی نهایی تایید صلاحیت شده در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان از جمله ارومیه اعلام شد اگر چه لیست حوزه انتخابیه ارومیه دیرتر از سایر حوزه‌ها اعلام شد و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای و فعالان سیاسی براین بود که شاید این تعلل در اعلام به خاطر آن است تا جامانده‌ها بتوانند خودشان را به لیست برسانند.
البته ناگفته نماند پس از نشر گمانه‌زنی‌ها در فضاهای مجازی و چراهایی که برای دیر اعلام شدن لیست نهایی کاندیداهای حوزه انتخابیه ارومیه مطرح شد، مسئولان انتخابات در این شهر عنوان کردند که دلیل مهم دیر اعلام شدن لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره بهارستان در ارومیه نقل و انتقالات و تغییراتی بوده که برخی از افراد در حوزه انتخابیه اعمال کردند.
این‌گونه شد، لیستی که قرار بود 70 نفره در ارومیه برای کسب کرسی خانه ملت رقابت کنند به 67 نفر رسید و برای عموم منتشر شد و البته برخی‌ها هم در لحظاتی که کمتر از چند ساعت به آغاز رسمی تبلیغات از حضور در این ماراتن انصراف دادند و کنار رفتند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید