ضرورت اصلاح شماره همراه برای دریافت به موقع پیامک قبض برق
اکبر حسنبکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در گفتوگو با سرویس اجتماعی باریشنیوز اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و دستیابی به رضایتمندی مردم، استقرار میزخدمت برای ارائه خدمات به صورت شفاف، دقیق و در کمترین زمان ممکن برای مردم صورت میگیرد.
وی با اشاره به اهمیت طرح حذف قبوض کاغذی افزود: صنعت برق همه ساله برای چاپ حجم عظیمی از قبوض برق صدها تن کاغذ مصرف و تعداد زیادی از ماموران برق آن را توزیع میکرند، حذف قبوض کاغذی با هدف جلوگیری از این اتلاف منابع و حفظ محیط زیست اجرا شده است؛ بنابراین با توجه به نقش حذف قبوض کاغذی در صرفه جویی هزینهها، حفظ محیط زیست و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی همه کارکنان شرکت توزیع برق استان با جدیت و تلاش بیشتر باید امور محوله خود را در این راستا انجام دهند.
حسنبکلو ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی قبوض برق به صورت پیامکی از مشترکین خواست در صورت عدم دریافت پیامک نسبت به اصلاح شماره همراه خود در سامانه شرکت اقدام نمایند تا اطلاعرسانی به آنها از طریق پیامک صورت گرفته و مشترکین نسبت به دریافت قبوض برق خود مشکلی نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی در ادامه به اسکن پروندههای مشترکین اشاره کرد و گفت: در راستای سهولت دسترسی به پروندههای مشترکین و اجرای خدمات الکترونیک و تسریع امور پروندههای مشترکین ارومیه اسکن و سپس این طرح برای تمام مشترکین استان اجرا میشود.
نظر دهید