تسریع در خدماتدهی از مزایای اجرای طرح ملی قبض سبز
اکبر حسنبگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی در گفتوگو با سرویس اجتماعی باریشنیوز اظهار کرد: جلسه انسجام بخشی مدیران پیرامون سلامت اداری و شفاف سازی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی برگزار شد.
وی افزود: اقدامات و فعالیت مجموعه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی در راستای شفاف سازی نظام اداری و به دنبال آن تحقق سلامت اداری است؛ در همین راستا رویکرد ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک در برنامههای این شرکت در قالب طرحهای مختلفی مانند حذف قبوض کاغذی و پرداخت الکترونیکی قبوض دنبال میشود که جزو سیاستها و راهبردهای سازمان است.
حسنبگلو با اشاره به جایگاه مهم و تاثیر گذار سلامت اداری و رعایت حقوق شهروندی در بخشهای سازمان تصریح کرد: رعایت حقوق مردم و شفاف سازی امور رمز تحقق سلامت نظام اداری است، انجام درست وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم و نظارت مستمر باید در دستور کار قرار گیرد، عمده همکاران این سازمان با پاک دستی و سلامت و صداقت انجام وظیفه میکنند و امیدوارم بتوانیم تحت لوای قانون، با سرعت و جدیت با هرگونه تخلف برخورد کنیم.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت طرح ملی قبض سبز در تحول دیجیتال، اجرای موفق این طرح ملی نقش مهی در ارتقا خدمات دهی به مشترکین دارد که باید همه مدیران در اجرای هر چه بهتر این طرح اهتمام لازم را داسته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: همانطور که در اسناد بالادستی از جمله قانون حقوق شهروندی اشاره شده است قانون مداری، کارآمدی، پاسخگوئی، شفافیت، عدالت و انصاف باید سرلوحه کار تمام مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی قرار گیرد.
حسن بگلو تاکید کرد: رعایت قانون و انجام امور مشترکان مبتنی بر اصل بی طرفی ابتدا باید در عمل مدیران متبلور شده و سپس تمام کارکنان نیز با الگوگیری از مدیران در ارائه خدمات هیچگونه غرض ورزی شخصی را دخیل نکنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی اظهار کرد: یکی از حقوق مصرح مردم دسترسی آسان و بدون تبعیض شهروندان به امکانات و خدمات عمومی است در این راستا نیز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی تلاش کرده است تا راههای دسترسی بیشتر مشترکین آذربایجانغربی را به خدمات شرکت توزیع نیروی برق با استفاده از تمام ابزارهای ارتباطی ممکن فراهم کند.
نظر دهید