09:48|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آذر 1398 - 08:07
کد خبر: 13436
پیگیری باریش از یک خبر؛

حوزه‌هایی بدون داوطلب قطعی برای بهارستان

با گذشت سه روز از آغاز ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی خانه ملت در دوره یازدهم هنوز کسی در برخی حوزه‌ها موفق به ثبت‌نام قطعی نشده است.
حوزه‌هایی بدون داوطلب قطعی برای بهارستان

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، مهلت شش روزه ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی برای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی امروز سومین روز خود را پست سر می‌گذارد، این در حالی است که در برخی از حوزه‌های انتخاباتی آذربایجان غربی هنوز کسی موفق به قطعی کردن ثبت‌نام خود نشده است.

خبرنگار باریش نیوز در پی انتشار مطلبی از سوی برخی از کانال‌های خبری مبنی بر ثبت نام نکردن کاندیدها از حوزه‌های انتخابی شهرستانهای مهاباد و خوی صحت و سقم این موضوع را از فرمانداران پیگیر شده است.

در این پیگیری خبرنگار باریش علیرغم تماس‌های مکرر متاسفانه موفق به برقراری تماس به دلیل دسترس نبودن شماره تلفن همراه مسئول مربوطه، موفق به مصاحبه با محمد عابدی فرماندار خوی نشد.

در ادامه پیگیری ایرج شجاعی، فرماندار مهاباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار باریش با تاکید بر اینکه آمارهای قطعی باید از سوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اعلام شود، اظهار کرد: کاندیدهایی از آغاز ثبت‌نام‌های انتخابات مجلس به فرمانداری مراجعه کردند ولی ثبت‌نام آنها به دلیل نقص مدارک لازم قطعی نشده است.

شجاعی تصریح کرد: ثبت‌نام در حوزه مهاباد همزمان باسراسر استان آغاز شده و در حال حاضر هم این روند فرمانداری این شهرستان بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: در دو روز گذشته 3 نفر از حوزه انتخابی مهاباد برای دوره یازدهم بهارستان کاندید شدند اما به دلیل نقص مدرک موفق به ثبت‌نام قطعی نشدند که در صورت رفع نقص بدون هیچ مشکلی می‌توانند ثبت‌نام‌های خود را در سایت قطعی کنند.

گفتنی است نامزدهای انتخابات یادزهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی تا 16 آذرماه فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به ستادهای انتخاباتی مستقر در فرمانداری ها مراجعه کنند.

در دو روز گذشته از حوزه‌های مختلف آذربایجان‌غربی 51 نفر برای کرسی بهارستان داوطلب شدند و ثبت‌نام کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید