01:01|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1398 - 16:27
کد خبر: 12957
دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

حضور ۱۵ کشور خارجی در مسابقات جام و دوستی کاراته

بیش از ۷۰۰کاراته‌کا از ۱۵کشور جهان در مسابقات پانزدهمین دوره جام وحدت و دوستی کاراته شرکت کردند.
حضور ۱۵ کشور خارجی در مسابقات جام و دوستی کاراته

اسفندیار محمودی، دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در رابطه با برگزاری مسابقات پانزدهمین دوره جام وحدت و دوستی کاراته
اظهار کرد: این مسابقات از امروز جمعه ۲۹ شهریور ۹٨ در سالن 6000 نفری ارومیه با حضور بیش از 700 کاراته‌کا و لیگ کاراته وان آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در سه رده سنی برگزار می‌شود افزود: ۱۵ کشور خارجی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه روز به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی ادامه داد:  ۳۵ داور از ۲۰ کشور و ۱۵ داور المپیکی نیز برای قضاوت این مسابقات در ایران حاضر شدند.
محمودی با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات برای نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات به نفرات برتر رده سنی جوانان به ترتیب ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰یورو و برای رده سنی نوجوانان و جوانان به تربیت ۲۰۰، ۱۰۰ و۵۰ یورو به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.
 
دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیش از آغاز مسابقات به مدت دو روز استاژ داوری برگزار شد بیان کرد: حدود ۱۰۰ نفر داور از سراسر کشور و تمام اعضای شورای داوران فدراسیون جهانی،  شورای داوران آسیا و اروپا در این استاژ حضور داشتند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید