14:31|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1398 - 07:52
کد خبر: 12683
فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد:

آذربایجان‌غربی مقر شکست آرزوهای دشمنان است

آذربایجان‌غربی مقر شکست آرزوهای ۴۰ ساله دشمنان این مرز و بوم است ما بر اساس ایمان، اسلام و ایران متحد هستیم و هیچ دشمنی در هیچ مقیاسی قادر به وارد آوردن کوچکترین آسیب بر پیکره این امت واحده نیست.
آذربایجان‌غربی مقر شکست آرزوهای دشمنان است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی خطه رزمندگی و جان نثاری مردان غیوری است که در دوران انقلاب اسلامی موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: دیروز در بازدید از مرزهای منطقه شاهد تغییرات باصلابت بودیم که چگونه فرزندان انقلابی این ملت سینه ستبر کوه‌ها را شکافته‌اند و جاده‌ها را عبور داده اند تا راس قله‌های دست نایافتنی برسند.

سردار سلامی گفت: تسخیر و تسلیم قله‌ها توسط نیروهای مومن و رزمندگان اسلام باعث ایجاد امنیت پایدار، استقلال و عمت و امنیت سرزمین و شکوه تمدن محفوظ بماند.

این مسئول خاطرنشان کرد: من به سهم خودم دست رزمندگان غیور و فداکار که با روحیه امیدبخش ایستاده‌اند و تنها پیامشان این بود که «سلام ما را به رهبر برسانید و بگویید تا آخر ایستاده ایم» را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنانی که در تلاش برای نفوذ به درون ملت هستند رمز عزت و عظمت رزمندگان این منطقه است، تاکید کرد: اینجا سرزمین تشییع جنازه سیاست قدرت‌های بزرگ و به گورستان سپردن سناریوهای بیگانگانی است که به تخریب نظام امنیت ملی کشور اندیشیده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اشاره کرد: آذربایجان غربی مقر شکست آرزوهای ۴۰ ساله دشمنان این مرز و بوم است ما بر اساس ایمان، اسلام و ایران متحد هستیم و هیچ دشمنی در هیچ مقیاسی قادر به وارد آوردن کوچکترین آسیب بر پیکره این امت واحده نیست.

سردار سلامی تصریح کرد: شکوه و بزرگی ما به عبور از مشکلات و نبرد با دشمنان بزرگ و متوقف نشدن در برابر دشمنان است، دجهان امروز اعتلای قدرن، فرهنگ و شوکت ملت ایران را ستایش می‌کند.

وی یادآور شد: همه جهان قدرتمند تصمیم گرفته بود ایران را تجزیه و ملت را تسلیم کند، این سیاست‌ها واقعی بودند اما در مقابل آن‌ها یک حقیقت زنده همانند نام امام کبیر انقلاب(ره) وجود داشت.

فرمانده سپاه پاسداران ملت ایران در پرتو ولایت رهبران بزرگشان با اسلام پیوندی برقرار کرده که بر همان اساس حقیقت زنده ایستادگی پایان ناپذیر شکل گرفته است، هر تهدید دشمن به یک فرصت بزرگ تبدیل شده تا ملت خود را به فرازهای پیشرفت و اقتدار و عزت برساند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید