03:10|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1398 - 07:41
کد خبر: 12628
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبرداد:

امکان بازیابی رمزکارت سوخت در نواحی شرکت ملی پخش نفت استان

افرادی که کارت سوخت دارند ولی رمز آن را فراموش کردند، می‌توانند با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش نفت در شهرستانها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی واقع در مرکز استان رمز کارت را بازیابی کنند.
امکان بازیابی رمزکارت سوخت در نواحی شرکت ملی پخش نفت استان

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: سال گذشته مقرر شد که کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شود ولی موفق به اجرای عملی ان نشدند، شرکت نفت استان برای راحتی مردم از همان اطلاعات که متقاضیان در نرم افزار ثبت کرده بودند استفاده و کارت را برای کسانی که سال گذشته از طریق اپلیکیشن ثبت‌نام داشتند، صادر کرد.

وی با بیان اینکه کارت‌های سوخت هم‌اینک در مرحله صدور است و تعداد زیادی از آنها صادر شده در است و در اسرع وقت به آدرس مالکین ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: طی یک ماه اخیر چون 20 مرداد به عنوان اولین تاریخ استفاده از کارت‌های سوخت به صورت عملی در 4 کلانشهر تهران، کرج، اصفهان و تبریز شروع می‌شود و در ارومیه نیز متعاقبا در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

مجرد افزود: کارت‌های المثنی ساکنین این چهار کلانشهر ارسال و کارت سوخت مراکز دیگر در حال صدور است ولی نگرانی از این بابت وجود ندارد که کسانی که تا 20 مرداد موفق به دریافت کارت نشدند از بابت سوختگیری با مشکل مواجه شوند چون کماکان کارت سوخت جایگاه‌دار در جایگاه‌ها وجود دارد تا کسانی که کارت ندارند بتوانند سوختگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه همچین با اشاره به مشکل افرادی که رمزکارت سوخت را فراموش کردند، تصریح کرد: کسانی را که خودرو را از کارخانه خریداری کردند، شرکت پست کارت سوخت ماشین را ارسال کرده، این کارت‌ها دارای رمز بوده و رمز آنها با 4 شماره آخر کدملی مالک خودرو است.

وی ادامه داد: کسانی که خودرو را از طریق معاملات بنگاهی خریداری کردند، کارت سوخت دارند ولی رمز آن را نمی‌دانند، می‌توانند با برای بازیابی رمز به نواحی شرکت ملی پخش نفت در شهرستانها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی واقع در مرکز استان به خیابان امینی روبروی شرکت غله استان مراجعه کنند.

مجرد خاطرنشان کرد: برای رفاه بیشتر مردم، کارکنان برای رفع مشکلات مربوط به کارت سوخت از ساعت 7 صبح هر روز تا 7 شب شنبه تا 5 شنبه آماده پاسخگویی هستند و در صورت مراجعه مردم امکان بازگشایی رمزکارت سوخت وجود دارد اما وجود مدارک وحضور خود مالک خودرو برای بازیابی رمز کارت سوخت الزامی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه کسانی که در موقع خرید کارت سوخت را از مالک قبلی یا مشاور فروش دریافت نکردند، باید درخواست صدورالمثنی کارت بدهند، گفت: از آنجایی که امکان ندارد خودرویی کارت سوخت نداشته باشد، افرادی که با چنین مشکلی روبرو هستند می‌توانند به دفاتر پلیس + 10 مراججعه کرده و درخواست صدور مجدد کارت سوخت برای خودرویشان را دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید