15:19|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1398 - 05:36
کد خبر: 12577
سردار شهسواری عنوان کرد:

راهبردهای دشمن در برابر گفتمان انقلاب اسلامی ناکام مانده است

انقلا اسلامی ایران هر موقع نفوذ عمیق در جهان و به‌خصوص حوزه سیاست پیدا کرده دشمنی دشمنان بیشتر شد اما آنچه که امروز پر واضح است اینکه همه راهبردهای دشمن در ناکامی و شکست قرار گرفته است.
راهبردهای دشمن در برابر گفتمان انقلاب اسلامی ناکام مانده است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی روز گذشته، در همایش بصیرتی شورای معتمدین نیروهای انقلاب هدف از برگزاری این سلسله جلسات بصیرتی را حفظ انسجام و اتحاد بخشی در بین نیروهای ارزشی عنوان کرد و گفت: شما وظیفه دارید نوک پیکان مطالبه‌گری مردم باشید و موضوعات و اولویت‌های کشور را بررسی و اگر مسئله ای کشور را تهدید می کند برای حل آن اقدام نمایید.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ گذشته کمتر انقلابی را حتی در جهان سراغ داریم که بعد از چهل سال و یا حتی سه یا چها ر سال اول از ریل اصلی خود خارج نشده باشد، افزود: براساس آنچه مقام معظم رهبری در بیانیه ماندگار و تاریخی خود اشاره نمودند افتخار ما این است که بعد از چهل سال سپری شدن عمر انقلاب قدم به قدم آنچه که امام راحل تعبیر کرده بودند مقام معظم رهبری در تکمیل آن چنان کوشا عمل نموده که ثبات در مسیر انقلاب همچنان کوبنده سیر می کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به تلاش‌های بی وقفه دشمنان برای به شکست کشاندن این نظام نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: هر موقع نفوذ عمیق در جهان و به‌خصوص حوزه سیاست پیدا کردیم دشمنی دشمنان بیشتر شد اما آنچه که امروز پر واضح است اینکه همه راهبردهای دشمن در ناکامی و شکست قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: قدرت آمریکا امروز با همه هیاهو فریز شده و این نمایشی است که جهان آن را می بیند اما عقل های منجمد آن را نمی پذیرد.

سردار شهسواری در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در تبیین اهداف شورای معتمدین چند خصیصه بارز از خصایص سپاه و بسیج متبلور است بطوریکه پیروی از ولایت، خدمت بی منت،دادخواهی مردم، پیگیری مطالبات و احقاق حق مردم از جمله آنها می باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و ارزشی می‌بایست انسجام قلبی و قدمی با هم داشته باشند گفت: نکته مهم و اثرگذار همین داشتن اتحاد و باهم بودن است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان خطاب به روحانیون نیز گفت: روحانیون مطالبه گری را حق بدانند و همانطور که در دفاع مقدس و انقلاب جلودار جبهه فرهنگی بودند اکنون نیز جلودار احقاق حق و مطالبه گری باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید