01:17|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1398 - 11:56
کد خبر: 12573
فرماندار شهرستان ارومیه:

مردم نگران تامین مرغ در ارومیه نباشند

کاهش جوجه‌ریزی و افزایش دما در چند روز اخیر قیمت مرغ در بازار با نوسان روبرو بوده اما گوشت مرغ مورد نیاز ارومیه تامین شده و مردم نگران تهیه مرغ در بازار نباشند.
مردم نگران تامین مرغ در ارومیه نباشند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار شهرستان ارومیه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در رابطه با بحث اشتغال اظهار کرد: از ابتدای امسال در بحث اشتغال کارگروه شهرستان ارومیه اقدام‌های اساسی انجام داده است.

وی  با اشاره به طرح‌هایی که در سال گذشته مصوب شده بودند ادامه داد: برای 2 هزارو 54 نفر در طرح های پرداختی به تعداد 366 طرح شده که در قالب طرح روستایی با اعتباری حدود 70 میلیارد تومن بود اشتغال زایی خواهد شد.

فرماندار ارومیه گفت: در بحث مسائل اجتماعی و فرهنگی، از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 90 مجوز برای برگزاری مراسم ها فرهنگی، ورزشی و هنری اخذ شده است که بعضی از این مراسم ها ممکن است دو تا سه روز طول بکشد.

ملامحمدی‌زاده با اشاره به 26 سکونتگاه غیر رسمی در سطح شهرستان ارومیه افزود: جمعیتی بالغ بر 250هزار نفر تقریبا 31 درصد از جمعیت ارومیه را تشکیل می‌دهند در این سکوتنگاه ها زندگی می‌کنند.

وی در خصوص تنظیم بازار خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری باتوجه به نوساناتی که در قیمت ها و به طبع آن در سطح عرضه انجام شد ستاد تنظیم بازار حدودا 10 جلسه برگزار کرده است.

فرماندار ارومیه ادامه داد: برابر مصوبات تنظیم بازار از ابتدای امسال 27 تن مرغ منجمد، 1هزارو 145 تن شکر و 174 تن گوشت منجمد و گرم در سطح شهرستان عرضه شده است.

ملامحمدی‌زاده در رابطه با بحث توزیع مرغ با کارت‌های ملی که در فضای مجازی پخش شده بود تصریح کرد: خبرهای پخش شده کذب و دروغ است و این کار تخلفی بزرگ است که هیچ مصوبی در رابطه با توزیع مرغ با کارت ملی نداریم.

وی افزود: در روز‌های اخیر به‌خاطر جوجه ریزی و گرمای هوا شاید چند روزی کمبود مرغ در بازار ارومیه داشتیم  ولی مطمئن مردم باشند هیچ گرانی در رابطه با تامین مرغ نخواهیم داشت و مرغ‌های مصرفی مردم تهیه شده است.

فرماندار ارومیه در رابطه با مرغ های موجود در انبار اظهار کرد: به اندازه کافی مرغ منجمد در انبار‌ها داریم و حتی در انبار تنظیم بازار هم مرغ به اندازه کافی وجود دارد که در صورت احساس نیاز در بازار پخش خواهد شد.

ملامحمدی‌زاده با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 اسفند سال جاری گفت: شعار انتخاباتی که توسط ستاد انتخابات کشور برای ما ابلاغ شده، گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی‌طرفی و انسجام ملی است.

فرماندار ارومیه، تمام برنامه‌های لازم برای اجرای سالم انتخابات را در حال برنامه ریزی دانست و افزود: 500تا 530 صندوق جهت اخذ رای در سطح شهر موجود خواهد بود و چیزی بالغ بر 11 هزار نفردر روز دوم اسنفد انتخابات را برگزار می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید