20:23|یکشنبه, اردیبهشت 23 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1398 - 11:23
کد خبر: 12552
شهردار منطقه 2 ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

اتمام عملیات لایروبی کانال‌های آب منطقه دو ارومیه

در راستای حل مشکل ورود آب به منازل مردم در حین بارندگی، تمامی کانال‌های آب منطقه دو شهر ارومیه لایروبی و ساماندهی شده است.
اتمام عملیات لایروبی کانال‌های آب منطقه دو ارومیه

مهرداد سلامتی، شهردار منطقه 2 ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در منطقه دو شهر ارومیه  باعث بروز مشکلات مختلف برای منازل مردم می‌شد تجمع آب‌های سطحی در حین بارندگی بود.
وی افزود: در راستای رفع این مشکل تمامی کانال‌های آب موجود در منطقه دو ارومیه که وظیفه آنان آبیاری زمین‌های زراعی داخلی شهر و محل جمع‌آوری آبهای سطحی درون شهری بود لایروبی و ساماندهی شدند.
این مسئول عنوان کرد: لایروبی کانال‌های بیرون از شهر بر عهده شهرداری منطقه نیست اما شهرداری منطقه دو شهر ارومیه  1200 متر از کانال‌های خارج از شهر را نیز لایروبی و ساماندهی کرده است.
سلامتی در ادامه اضافه کرد: در منطقه دو شهر ارومیه به دلیل اینکه تفکیک قانونی کم است و اکثر تفکیک‌ها قول نامه‌ای هستند این امر باعث می‌شود برخی از امکانات منطقه خود به خود کاهش یابد.
وی گفت: از دیگر مشکلات منطقه دو شهر ارومیه می‌توان به کمبود فضای سبز، مدرسه، و فرهنگسرا اشاره کرد که در صدد رفع این مشکلات نیز هستیم.
سلامتی افزود: در نظر داریم که زمینی را در مناطق نیازمند منطقه دو شهر ارومیه تملک کنیم و بتوانیم در حد توان فضای سبزی را برای استفاده شهروندان احداث کنیم.
شهردار منطقه دو شهر ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر 3 فرهنگسرا در مناطق نیازمند منطقه دو در دست احداث است که بر اساس کاربری فعالیت همه جانبه خواهند داشت.
  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید