15:06|جمعه, اردیبهشت 21 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1398 - 13:28
کد خبر: 12506
شهردار منطقه 2 ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

آسفالت 14 هکتار از خیابان‌های منطقه 2 ارومیه در سال‌جاری

مقرر شده که در سال جاری 140 میلیون مترمربع معادل 14 هکتار از خیابانها و معابر منطقه 2 ارومیه آسفالت‌کاری شوند که این اقدامات از هفته گذشته آغاز شده است.
آسفالت 14 هکتار از خیابان‌های منطقه 2 ارومیه در سال‌جاری

مهرداد سلامتی، شهردار منطقه 2 ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری ارومیه از شمال غرب ارومیه آغاز تا شمال شرق شهر را پوشش می‌دهد که این منطقه نزدیک به 48 هکتار زمین را  با احتساب شهرک گلمان در بر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت ارومیه در منطقه 2 ساکن است افزود: حوزه فعالیت منطقه 2 ارومیه از جاده چی‌چست از سمت باند برگشت تحث پوشش است همچنین از خیابان المهدی تا منطقه رأفعا، جاده شهید کلانتری تا اولین پمپ بنزین  خدمات ارائه می‌دهد.
سلامتی ادامه داد: جاده سلماس تا فرودگاه ارومیه، جاده سرو تا دانشگاه نازلو و جاده انهر تا خیابان استاد شهریار (والدین شاهد) از سمت باند رفت بر عهده منطقه 2 است.
وی در ادامه اظهار کرد: منطقه 2 ارومیه از مناطق کم برخوردار است و این به دلیل آن است که تعداد ساکنان در این منطقه بیشتر است اما مساحت خانه‌های مسکونی محدود می‌باشد. 
سلامتی گفت: اکثر پروانه‌های ارائه شده در منطقه 2 در  محدوده 50 تا 60 متر است و امکان بیشتر فضا برای ارائه پروانه بسیار کم پیش می‌آید.
این مسئول با اشاره به اینکه تراکم مسکن در منطقه 2 نسبت به سایر نقاط بیشتر است افزود: حجم زیاد جمعیت در این منطقه به دلیل تراکم مسکن در این منطقه است. 
وی عنوان کرد: در چند ماه اخیر 150 درصد سطح درآمد منطقه 2 افزایش پیدا کرده که این امر به دلیل افزایش خدمات در این منطقه است.
شهردار منطقه 2 در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده است که 140 میلیون متر مربع برای آسفالت آماده شده که از هفته گذشته اقدامات آسفالت ریزی در اکثر مناطق منطقه 2 آغاز شده که اگر مشکلی پیش نیاید تمامی 140 میلیون متر مربع در سال جاری آسفالت می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید