22:40|جمعه, اردیبهشت 21 ,1403
تاریخ انتشار: 29 تیر 1398 - 11:00
کد خبر: 12456

لذت پروازهایی که با تأخیر تلخ می‌شود

یکی از علت‌های مهم نارضایتی مردم از خدمات فرودگاه بین المللی ارومیه، تأخیر بیش از حد در برخی از پروازها است که در چند ماه اخیر افزایش داشته و مسافران را به شدت کلافه کرده است.
لذت پروازهایی که با تأخیر تلخ می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌ نیوز، فرودگاه‌های بین المللی دارای امکانات بسیار و مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند مردم برای اینکه سفر خوب و آرامی داشته باشند اکثر اوقات از مسافرت هوایی استفاده می‌کنند تا خستگی راه را احساس نکنند اما گویا فرودگاه ارومیه با توجه به اینکه یک فرودگاه بین المللی است تنها اسم بین المللی را با خود به یدک می‌کشد و مردم از امکانات و پروازهای موجود در این فرودگاه رضایت چندانی ندارند.
یکی از علت‌های مهم نارضایتی مردم تأخیر در پروازها است که طبق دریافت پیام‌های مردمی پایگاه خبری باریش نیوز در چند ماه اخیر مدت تأخیر پروازهای فرودگاه بین الملی ارومیه افزایش داشته است.
تأخیر 5 ساعته در پرواز!
یکی از مخاطبان باریش نیوز در ارسال پیامی گفت: فرودگاه ارومیه یک فرودگاه بین المللی است و مردم از مسئولان این فرودگاه انتظار دارند ضمن اینکه امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار دهند فکری هم به حال افزایش تأخیر پرواز در این فرودگاه را داشته باشند.
وی گفت: تأخیر پرواز برای مسافرانی که قصد سفرهای ضروری را دارند به شدت استرس آور است و باعث اعصانیت و ایجاد تنش در آنان می‌شود.
این مخاطب ادامه داد: در چند روز اخیر تأخیر 5 ساعته پرواز ارومیه باعث شد مسافران زیادی بلاتکلیف در سالن انتظار بمانند و بعد از رفع این مشکل از ادامه سفر خود خودداری کردند.
کمبود امکانات رفاهی در فرودگاه ارومیه
سعید از شهروندان ارومیه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز گفت: امروزه مردم برای اینکه در زمان خود صرفه جویی کنند و به بهترین شکل از فرصت‌های خود استفاده کنند سفر هوایی را ترجیح می‌دهند.
وی افزود: امکانات مناسب در فرودگاه‌ها باعث می‌شود مردم بیشتر به سفر هوایی روی بیاورند اما متاسفانه در فرودگاه ارومیه علاوه بر اینکه امکانات رفاهی با کمبود مواجه است بلکه در برخی از مواقع تأخیر بیش از حد پروازها مردم را به شدت کلافه می‌کند.
تأخیر پرواز و سرگردانی مسافران
بهرام در ارسال پیامی به پایگاه خبری باریش نیوز ضمن نارضایتی از نبود امکانات مناسب در فرودگاه ارومیه گفت: فرودگاه بین المللی ارومیه خدمات مناسبی برای مسافران ارائه نمی‌دهد.
وی ادامه داد: تأخیر پرواز در این فرودگاه مسافران را کلافه می‌کند و در این مواقع مکان مناسبی برای استراحت مسافران در این فرودگاه وجود ندارد.
این شهروند ارومیه‌ای افزود: ارومیه شهر بسیار زیبا و بزرگی است و مسافران زیادی در فصول مختلف سال به این شهر سفر می‌کنند از مسئولان درخواست می‌کنیم که به خدمات فرودگاه ارومیه توجه ویژه‌ای داشته باشند تا مردم با خیال آسوده و در رفاه از امکانات این فرودگاه استفاده کنند.
شاید یکی از مناسب‌ترین راه برای رفاه حال بیشتر مسافران در فرودگاه ارومیه ایجاد مکان مناسب برای استراحت است اما مدیریت و تدابیر مسئولان در زمینه کاهش تأخیر پروازها هم از الزاماتی است که باید به آن پرداخت تا مسافران لذت یک سفر آرام و راحت را بچشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید