15:47|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 تیر 1398 - 12:46
کد خبر: 12395
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باریش:

برخورد قهریه راه‌حل رفع مشکلات رسانه‌ای نیست

اگر برخوردهای قهریه شامل تمامی سایت‌ها و فعالان رسانه‌ای می‌شد تصمیم توقیف برخی سایت‌های خبری ارومیه قابل قبول بود اما با توقیف سایت‌های محلی تنها برخی از شبهات در اذهان تقویت می‌شود.
برخورد قهریه راه‌حل رفع مشکلات رسانه‌ای نیست

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، اظهار کرد: در چند روز اخیر تعدادی از سایت‌های خبری در ارومیه به بنا شکایت برخی از ارگان‌ها توقیف شده‌اند.
وی افزود: اگر اینگونه برخوردهای قهریه شامل تمامی سایت‌ها و فعالان رسانه‌ای می‌شد تصمیم توقیف برخی سایت‌های خبری تصمیمی همه جانبه و قابل قبول بود، اما توقیف سایت‌های محلی تنها سبب ایجاد شبهه‌های قوم گرایی در اذهان می‌شود و بدون شک قوه قهریه راه حل مناسبی برای رفع مشکلات با رسانه‌ها نیست و باید از راهکارهای اجتماعی مانند گفت‌و‌گو موارد اینگونه رفع شود.
قاضی پور ادامه داد: انتظار داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نمایندگان مجلس نسبت به موضوع حساس شده و در راستای احقاق حقوق افراد تلاش داشته و برای رفع توقیف سایت های خبری اقدام کنند.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توقیف سایت‌های خبری گزینه خوبی برای حل مشکلات نیست و باید از طریق راهکارهای مناسب نسبت به حل مشکلات اقدامات اصولی و اساسی صورت گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید