21:46|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1398 - 10:14
کد خبر: 12345

عوارضی که خیال متعارف شدن ندارد

دریافت عوارض نامتعارف در مسیر پل میانگذر دریاچه ارومیه مردم را به شدن ناراضی کرده اما با این حال متولیان امر همچنان به رفع این مشکل بی‌توجه هستند و هیچ عکس‌العملی برای حل آن نشان نمی‌دهند.
عوارضی که خیال متعارف شدن ندارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، دریافت عوارض نامتعارف در پل میانگذر دریاچه ارومیه مدت‌ها است که رانندگان و افرادی که در این مسیر تردد می‌کنند را شاکی کرده است. با وجود نارضایتی مردم گویا متولیان این امر هنوز در خواب غفلت به سر می‌برند و هیچ عکس‌العملی برای حل این مشکل و رفع نارضایتی مردم انجام نداده‌اند. براساس تحقیقاتی که انجام شده است دریافت عوارضی در پل میانگذر جاده شهید کلانتری ارومیه دومین عوارضی گران در سطح کشور است.
 مبلغ عوارض دریافتی در پل میان‌گذر ارومیه در مقابل نبود امکانات مناسب بی انصافی است
یکی از کاربران باریش نیوز در ارسال پیامی از هزینه زیاد عوارض در پل میانگذر دریاچه ارومیه گلایه کرد و گفت: برای رفت و آمد به پزشک ناچار هستم هفته‌ای یک مرتبه به شهرستان‌های هم جوار سفر کنم و هر بار که از مسیر پل میان‌گذر دریاچه ارومیه عبور و مرور می‌کنیم دریافت عوارض نامتعارف در این مکان من و خانواده را به شدت شاکی می‌کند.
این کابر ادامه داد: پل میانگذر دریاچه ارومیه امکانات مناسبی ندارد به ویژه تردد در شب به دلیل نبود روشنایی در این مکان بسیار سخت و حساس بوده از این رو دریافت عوارض در قبال نبود امکانات دور از انصاف است.
دریافت عوارض 11 هزار تومانی برای10 دقیقه!
سجاد یکی از شهروندان ارومیه‌ای که در حرفه عکاسی مشغول به کار است در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز گفت: روز جمعه برای عکاسی و  ثبت تصویر از طبیعت زیبای دریاچه ارومیه به این مکان سفر کردم.
وی افزود: برای مدت زمان 10 دقیقه عکاسی از دریاچه ارومیه  از محل عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه عبور کردم که مبلغ 5500 تومان عوارضی از بنده دریافت شد.
این مخاطب ادامه داد: بعد از عکاسی و در مسیر برگشت، مجدد 5500 تومان دیگر عوارضی دریافت کردند که این امر بنده را به شدت ناراحت کرد.

گرانی عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه تا کی ادامه دارد!
هادی نوری مخاطب باریش نیوز در ارسال پیامی گفت: دریافت عوارض در مسیر جاده شهید کلانتری در حال افزایش است مسئولان باید علت دریافت عوارض غیرمتعارف را برای مردم شرح دهند و آنان و آگاه سازند.
وی افزود: مردم از سازمان‌های مربوطه و نظارتی انتظار دارند گوش شنوا برای مردم باشند و مشکلات آنان را حل کنند در حالی که پل میانگذر دریاچه ارومیه همچنان در خاموشی به سر می‌برد و امکانات مناسبی ندارد دریافت این حجم از عوارض برای مردم سنگین و به دور از انصاف است. 
برای دریافت عوارض در بزرگراها و آزادراه‌ها، عوامل مختلفی دخیل است که یکی از آنان بستگی به کیفیت خدمات ارائه شده در جاده‌ها دارد اما مسیر پل میانگذر دریاچه ارومیه که بعد از گذشت سال‌ها از افتتاح آن می‌گذرد هنوز که هنوز است از نبود امکانات مناسب رنج می‌برد و از سوی دیگر دریافت عوارض گران و نامتعارف در این مکان مردم را به شدت از عملکرد مسئولان متولی ناراضی و دل‌خور کرده است که امیدواریم تمهیدات لازم و مورد نیاز در این مکان اجرایی شود تا مردم با خاطری آسوده در این مسیر تردد کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید