04:10|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1398 - 08:27
کد خبر: 12105
در راستای تحقق خواسته مردم ارومیه؛

مربیان متخصص قهرمانی در راه شهر عاشقان والیبال!

در میان شور و هیجان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز بیکار ننشسته و به دنبال بستن تیمی در حد و اندازه‌های نام ارومیه است تا بلکه بتواند آرزو و خواسته به حق هواداران والیبال ارومیه را محقق کنند.
مربیان متخصص قهرمانی در راه شهر عاشقان والیبال!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در سال‌های گذشته والیبال ارومیه افت و خیزهای بسیار زیادی را به خود دیده است، در این سال‌ها تیم والیبال شهرداری ارومیه تا کنون نتوانسته آرزوی دیرینه عاشقان والیبال را محقق سازد، سرخ پوشان شهرداری در این سال‌ها تا پای قهرمانی و فینال رفته و مقام‌های سومی بدست آورده‌اند اما هنوز دست آن‌ها از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

اما در 2 فصل اخیر لیگ برتر والیبال، اتفاقاتی از جمله بومی سازی نادرست تیم و انحلال باشگاه شهرداری توسط شورای شهر افتاد که تب و تاب والیبال را از شهر عاشقان ربود و چیزی جز یاس و ناامیدی برجای نگذاشت، اما حال لیگ ملت‌های والیبال دوباره شور و هیجان وصف ناپذیری در ارومیه به پا کرده است.

در میان شور و هیجان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال با حضور تیم‌های ایران، روسیه، کانادا و لهستان در ارومیه، باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز بیکار ننشسته و به دنبال بستن تیمی در حد و اندازه‌های نام ارومیه است تا بلکه بتواند آرزو و خواسته به حق هواداران والیبال ارومیه را محقق کرده و قهرمانی را به آنان تقدیم کند.

گفته می‌شود باشگاه شهرداری ارومیه برای هدایت تیم خود در فصل جدید با مربیانی بزرگ همچون مصطفی کارخانه، پیمان اکبری و رحمان محمدی راد مذاکراتی داشته است.

در این میان مصطفی کارخانه با ۱۲ دوره قهرمانی لیگ برتر، موفق‌ترین سرمربی ایرانی نام گرفته است، وی در گذشته سرمربی تیم‌هایی همچنون صنام، پیکان، بانک سرمایه، باریج اسانس کاشان و متین ورامین بوده است و همچنین کارخانه سابقه هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را نیز در کارنامه دارد.

پیمان اکبری مربی جوان اما با تجربه دیگر گزینه مدنظر مسئولان باشگاه شهرداری است؛ اکبری در کارنامه خود سابقه هدایت تیم‌های سایپا و پیکان تهران و همچنین تیم ملی ب را دارد. شایان ذکر است که طی سال‌های گذشته بارها نام اکبری به عنوان گزینه مربیگری در ارومیه مطرح شده است.

رحمان محمدی راد سرمربی بسیار جوانی که سال گذشته با متین ورامین به قهرمانی لیگ ایران دست یافت دیگر گزینه هدایت تیم شهرداری ارومیه است. از سوابق ایمحمدی راد در کار مربیگری در رده ملی می‌توان به همکاری با ولاسکو، کواچ و لوزانو بعنوان دستیار اشاره کرد؛ کسب مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴، مقام چهارم لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو و صعود به دور دوم این بازیها از افتخارات این مربی جوان است. در رده باشگاهی ۳ سال بعنوان دستیار در باشگاه شهرداری ارومیه فعالیت کرده و در سال ۹۵ بعنوان سرمربی تیم هاوش گنبد انتخاب شد.

قطعا حضور هر کدام از مربیان مورد اشاره در والیبال ارومیه می‌تواند با حضور مهره‌هایی قابل اتکا آرزوی شهر عاشقان والیبال را در سالی که لیگ ملت‌های والیبال در آن برگزار می‌شود برآورده سازد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید