23:10|چهارشنبه, اردیبهشت 26 ,1403
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1397 - 13:09
کد خبر: 11326
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

بقاع متبرکه استان میزبان «سوگواره یاس نبوی» شدند

برنامه‌های ایام فاطمیه چند سالی است که در قالب سوگواره یاس نبوی، در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود که امسال نیز همانند سال‌های قبل در این اماکن متبرکه برگزار می‌شود.
بقاع متبرکه استان میزبان «سوگواره یاس نبوی» شدند

حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش، در خصوص برنامه‌های ایام دهه فاطمیه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: برنامه‌های ایام فاطمیه چند سالی است که در قالب سوگواره یاس نبوی، در امامزادگان و بقاع متبرکه استان  برگزار می‌شود. 
وی افزود: امسال نیز در ایام فاطمیه، مراسم سوگواری نبوی از 17 تا 21 بهمن ماه، درآستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام جوانبخت به برنامه‌های سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره و ادامه داد: در ارومیه در آستان امامزاده غریب حسن (ع) و امامزادگان محمد و ابراهیم(ع)، در شهرستان خوی امامزاده سید بهلول (ع) و بقعه شیخ نوایی (ره)، در شهرستان سلماس امامزاده اسحاق (ع)، امامزاده سید محمد (ع) و امامزاده برگشاد و در شهرستان میاندوآب در نظر گاه حضرت عباس (ع) برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌های سوگواری در بقاع متبرکه، در سایر شهرستان‌ها که ظرفیت برگزاری مراسم در امامزادگان محیا نیست در مساجد برگزار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید