17:48|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1397 - 14:05
کد خبر: 9998
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باریش:

نیاز مبرم به احداث بیمارستان جدید در چایپاره/ بیمارستان آیت‌الله خویی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان آیت الله خویی در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی را به خود می‌بیند و به احتمال بسیار زیاد ساختمان این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
بیمارستان آیت‌الله خویی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سیدمحمدتقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با آخرین وضعیت ساخت بیمارستان‌های خوی اظهار داشت: ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی بصورت کامل به اتمام رسیده  و در حال تکمیل تجهیزات می‌باشد و همچنین مراحل کتبی جذب نیرو که مجموعا 132 نفر را شامل خواهد شد انجام و برای مراحل بعدی اقدام خواهد شد تا طبق رایزنی‌ها با حضور وزیر کار بیمارستان تامین اجتماعی خوی افتتاح شود. 
وی ادامه داد: بیمارستان حضرت امام(ره) خوی نیز دارای 98 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و طبق صحبت‌های انجام شده با وزیر بهداشت این بیمارستان در حال جذب نیروها و پرسنل کاری خود است.
این مقام مسئول در رابطه با بیمارستان آیت‌الله خویی گفت: بیمارستان آیت الله خویی در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی را به خود می‌بیند و به احتمال بسیار زیاد ساختمان این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد. شایان ذکر است که در حال حاضر 375 نفر مراحل استخدامی خود را جهت حضور در پرسنل دو بیمارستان حضرت امام(ره) و آیت‌الله خویی سپری می‌کنند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساختمان اورژانس بیمارستان قمربنی‌هاشم، کلینیک تخصصی سرطان و بیمارستان سوختگی نیز از سایر پروژه‌های درمانی در حال اجرای خوی می‌باشند.
کبیری در رابطه بیمارستان‌های شهرستان چایپاره گفت: گسترش بیمارستان چایپاره از یک سو و پیشنهاد ساخت یک بیمارستان از سوی دیگر برنامه‌های مدنظر در شهرستان چایپاره می‌باشند، لذا درخواستی برای تجهیزات بیمارستان چایپاره صورت گرفته ولی نیاز مبرمی وجود دارد تا برای چایپاره با توجه به مراجعه بیماران از سایر شهرستان‌ها بیمارستانی مستقل تدوین شود.     

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید