18:08|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1397 - 10:31
کد خبر: 9971
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌‎غربی در گفت و گو با باریش:

 17 نفر در رودخانه های استان طی سال جاری جان خود را از دست داده‌اند

آمار فوتی در رودخانه های باراندوز، چالدران، پسوه و زرینه رود 17 نفر می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
  17 نفر در رودخانه های استان طی سال جاری جان خود را از دست داده‌اند

باقر بهرامی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، ضمن اشاره به آمار فوتی در رودخانه‌های استان اظهار داشت: 17 نفر در رودخانه آذربایجان غربی جان باخته‌اند که از این آمار چهار نفر در سد، سه نفر در اثر سیل و 10 نفر در رودخانه‌ها غرق شده و جان خود را از دست داده‌اند.

وی با تاکید بر افزایش آمار فوتی در رودخانه‌ها افزود: میزان آمار فوت شدگان در رودخانه ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته که بیشترین آمار افزایشی به زرینه رود میاندوآب مربوط بوده است بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی تصریح کرد: از شهروندان خواستاریم در سدها و رودخانه‌ها شنا نکنند و اگر مهارت شنا ندارند از شنا کردن در مکان های نا شناخته خودداری کرده و از مکان های مجاز (استخرهای سر پوشیده) برای شنا استفاده کنند.

بهرامی در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد های نیروهای اورژانس گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در نظر سنجی ها مردم 94درصد از اقدامات مامورین اظهار رضایت کرده اند.

وی با شاره به تعداد پایگاه های اورژانس در استان بیان کرد:76 پایگاه فعال اورژانس در استان وجود دارد که از این تعداد 44 جاده ای و32 پایگاه شهری می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید