09:18|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1397 - 12:06
کد خبر: 9965
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

بی‌احتیاطی اساسی‌ترین عامل آتش سوزی خیابان درستکار بود

3 دقیقه پس از تماس با آتش نشانی نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه در محل مذکور حاضر شده و اقدام به خاموش کردن آتش نمودند؛ لازم به ذکر است که خسارات این آتش سوزی به بخش مالی ختم شده و خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.
بی‌احتیاطی اساسی‌ترین عامل آتش سوزی خیابان خیابان درستکار بود

ابراهیم شادقوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آتش سوزی شدید روز گذشته در خیابان درستکار ارومیه اظهار داشت: بر اثر بی احتیاطی‌های صورت گرفته در یک ساختمان در حال احداث واقع در خیابان درستکار ارومیه سبب شد تا یونولیت‌هایی که در این ساختمان انبار شده بودند در آتش بسوزند.
وی ادامه داد: 3 دقیقه پس از تماس با آتش نشانی نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه در محل مذکور حاضر شده و اقدام به خاموش کردن آتش نمودند؛ لازم به ذکر است که خسارات این آتش سوزی به بخش مالی ختم شده و خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.
قوشچی در رابطه با سوزاندن علف های هرز در سطح شهر ارومیه گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد بارش مناسب باران بودیم علف‌های زیادی در سطح شهر رشد کرد و از سوی دیگر با خشک شدن آن‌ها و بی احتیاطی شهروندان ارومیه‌ای روزانه شاهد آتش سوزی‌هایی در سطح ارومیه هستیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: از مردم خواهشمندیم تا در این زمینه تدابیر لازم را داشته باشند و از بی احتیاطی‌ها خودداری نمایند.

تصاویر آتش سوزی شدید در خیابان درستکار ارومیه:

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید