11:10|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 28 تیر 1397 - 10:40
کد خبر: 9936
باریش گزارش می‌دهد؛

شاه‌ماهی‌های والیبال در ارومیه/شروع طوفانی شهرداری در نقل و انتقالات

پس از مشخص شدن تکلیف دو تیم والیبال ارومیه‌ای حاضر در سوپرلیگ والیبال ایران و مشخص شدن تکلیف مدیرعاملین دو تیم و حضور پیمان رضایی در راس مدیریتی  تیم شهرداری ارومیه و حضور حسن وقاری در راس مدیریتی تیم ایمن بتن ارومیه فعالیت هر دو تیم در بازار نقل و انتقالات شروع شد.
شروع طوفانی شهرداری در نقل و انتقالات

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ پس از مشخص شدن تکلیف دو تیم والیبال ارومیه‌ای حاضر در سوپرلیگ والیبال ایران و مشخص شدن تکلیف مدیرعاملین دو تیم و حضور پیمان رضایی در راس مدیریتی  تیم شهرداری ارومیه و حضور حسن وقاری در راس مدیریتی تیم ایمن بتن ارومیه فعالیت هر دو تیم در بازار نقل و انتقالات شروع شد.
با توجه به سیاست‌های اعلام شده از سوی مجوعه شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه برای تحقق رویای عشاق والیبال ارومیه (قهرمانی) و تیم دیگر با حضور بازیکنان جوان بومی بسته خواهد شد.
شهرداری ارومیه در اولین قدم برای بستن تیمی قدرتمند به سراغ بهروز عطایی مربی نام آشنا و با دانش والیبال کشورمان رفت و با عقد فراردادی یک‌ساله اولین گام برای تحقق رویای عشاق والیبال ارومیه محکم برداشته شد. با جذب مربی با دانشی همچون عطایی دو ستاره بزرگ والیبال ایران به نام‌های شهرام محمودی و سید محمدموسوی به ترتیب در پست پشت خط زن و سرعتی زن اولین نفراتی بودند که پیراهن دورناهای آذربایجان را بر تن کردند.
روند جذب بازیکن و بستن تیمی کهکشانی بعد از خرید دو ستاره مذکور همچنان ادامه داشت تا اینکه پیمان رضایی توانست با عقد قراردادی حسین امیری قدرتی بلند زن فصل گذشته تیم والیبال خاتم اردکان که به نایب قهرمانی سوپرلیگ والیبال ایران رسیده بود را جذب کند. پس از جذب امیری این‌بار یکی از شاه ماهی‌های جوان نقل و انتقالات یعنی امیرحسین توخته بهترین مدافع نوجوانان جهان را جذب کرد تا ساعت به ساعت عشاق والیبال ارومیه در انتظار بمب‌های نقل و انتقالاتی پیمان رضایی و شهرداری ارومیه باشند.
حال بنا بر گفته‌ها محمدرضا حضرت‌پور لیبرو اول تیم ملی والیبال و عبدالرضا علیزاده لیبرو با تجربه ارومیه‌ای بخش توپ‌گیری‌های تیم را تکمیل خواهند کرد. جریان نقل و انتقالاتی و جذب بازیکن از سوی باشگاه شهرداری ارومیه ادامه دارد و حال اسامی همچون محمدطاهر وادی، مهدی مهدوی، عادل غلامی و اسامی بازیکنان بومی در حول تیم می‌چرخد تا تیمی قدرتمند برای قهرمانی در سوپرلیگ والیبال ایران بسته شود.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید