18:57|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 - 10:02
کد خبر: 9930
مدیر گروه فولاد ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

عدم همکاری بانک‌ها اساسی‌ترین مشکلات گروه تولیدی فولاد طی سال‌های گذشته بوده و هست

گروه فولاد ارومیه با ۴ کارخانه راه اندازی شده و ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن انواع لوله از قطر ۱.۲ الی ۱۲۰ اینچ و انواع پروفیل‌های فولادی با تنوع بیش از ۱۰۰ نوع و دو کارخانه در حال احداث جهت تولید لوله‌های بدون درز و شمش و مقاطع فولادی با ظرفیت حدود یک میلیون تن در حال فعالیت می‌باشد.
عدم همکاری بانک‌ها اساسی‌ترین مشکلات گروه تولیدی فولاد طی سال‌های گذشته بوده و هست

قدسی مدیر گروه فولاد ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص شرکت‌های تابعه فولاد ارومیه اظهار داشت: قابلیت و ظرفیتی مهم در صنعت فولاد بنام‌گروه فولاد ارومیه که سالهاست در مرکز آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند. گروه فولاد ارومیه با ۴ کارخانه راه اندازی شده و ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن انواع لوله از قطر ۱.۲ الی ۱۲۰ اینچ و انواع پروفیل‌های فولادی با تنوع بیش از ۱۰۰ نوع و دو کارخانه در حال احداث جهت تولید لوله‌های بدون درز و شمش و مقاطع فولادی با ظرفیت حدود یک میلیون تن در حال فعالیت می‌باشد.

در ادامه گفت و گو با مدیر گروه فولاد ارومیه ایشان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین استانی خواستار حمایت بیشتر از سوی آنان شد و تاکید کرد: در صورت وجود حمایت‌های کافی پرسنل شاغل در ۴ کارخانه در حال بهره‌برداری به بیش از هزار نفر تا پایان سال و با تکمیل و راه اندازی دو کارخانه نیمه تمام طی ۲ سال آتی به بیش از ۳ هزار نفر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: عدم همکاری بانک‌ها و نیز عدم اجرای مصوبات بانکی صادره توسط ۴ بانک عامل باعث و بانی اساسی‌ترین مشکلات این گروه تولیدی طی سال‌های گذشته بوده و هست. با توجه به این موضوع و رکود ایجاد شده در تولید با ورود مسئولین استانی و حمایت کم نظیر آنان، کارخانجات گروه توانسته‌اند دوباره احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: طی ماه‌های آتی ضمن تسویه باقیمانده مطالبات پرسنل همه این عزیزان بر سر کار خود بازگردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید