10:33|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 16 تیر 1397 - 11:49
کد خبر: 9861
دبیر سیستم کماندو آذربایجان‌غربی در گفت و گو با باریش:

شروع فعالیت کماندو بانوان استان/حمایت مسئولان تاثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه کماندو خواهد داشت

آمادگی لازم را داریم تا شیوه و فنون این رشته ورزشی را به ارگان‌های نظامی و غیرنظامی آموزش دهیم و همچنین از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی عاجزانه تقاضا داریم تا حمایت لازم را از این رشته ورزشی انجام دهند تا شاهد پیشرفت و توسعه کماندو در استان آذربایجان‌غربی باشیم.  
حمایت مسئولان تاثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه کماندو خواهد داشت

سعید غنی‌زاده دبیر سیستم کماندو آذربایجان‌غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص این سیستم و سبک اظهار داشت: کماندو سبک و سیستمی جدید بوده که در حدود یک سال گذشته با ریاست میلاد رستمی در آذربایجان غربی شروع به فعالیت کرده است.
وی ادامه داد: سیستم کماندو یک سبک رزمی و نظامی است و دارای 9 دوره تخصصی است که این دوره‌ها شامل شنا، نجات غریق، اسب سواری، تیراندازی و... می‌باشد که برگزاری و آموزش این دوره‌های تخصصی به مرور زمان در آذربایجان‌غربی شروع و مرحله به مرحله طی خواهد شد.
غنی‌زاده  در رابطه با فعالیت‌هایی که در یک گذشته انجام گرفته است تصریح کرد: در طی یک سال گذشته که از فعالیت سیستم کماندو در ارومیه گذر می‌کند سمینار علمی با حضور 80 نفر از بانوان و آقایان برگزار شده است و همچنین ورزشکاران این سبک در طی روز قدس با حضور در راهپیمایی باشکوه این روز شرکت و به اجرای حرکات نمایش مشغول شدند که این مورد مورد توجه فدراسیون نیز قرار گرفت.
دبیر سیستم کماندو آذربایجان‌غربی در رابطه با فعالیت هیئت‌های شهرستانی کماندو خاطر نشان کرد: در حال حاضر کماندو در شهرستان ارومیه و میاندوآب فعالیت دارد ولی تمامی مسئولان مربوطه در این خصوص تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا تعداد شهرستان‌های فعال در این زمینه افزایش یابند همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر 4 کلاس کماندو در استان فعال می‌باشد که در روزهای آینده نیز یک کلاس بانوان در ارومیه شروع به فعالیت خواهد کرد.
وی در خصوص شروع استارژ فنی اظهار داشت: 22 تیرماه سال جاری استارژ فنی و دوره‌های پارکور، کیک بوکسینگ و سلاح‌های رزمی با همکاری انجمن مردم نهاد پایش گران افق توسعه آذربایجان غربی شروع خواهد خواهد شد.
سعید غنی‌زاده در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: آمادگی لازم را داریم تا با هزینه‌هایی بسیار کم شیوه و فنون این رشته ورزشی را به ارگان‌های نظامی و غیرنظامی آموزش دهیم و همچنین از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی عاجزانه تقاضا داریم تا حمایت لازم را از این رشته ورزشی انجام دهند تا شاهد پیشرفت و توسعه کماندو در استان آذربایجان‌غربی باشیم.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید