12:29|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1397 - 12:01
کد خبر: 9858
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

ثبت بیش از یک هزار تماس با سازمان آتش نشانی طی روز جمعه هفته گذشته/مردم هیچگونه همکاری با آتش نشانان ندارند

متاسفانه گاها مردم برای موارد جزئی همچون سوختن علف‌های هرز با آتش نشانی تماس می‌گیرند در حالیکه خود افراد به راحتی می‌توانند آن را خاموش کنند اما اقدام به تماس با آتش نشانی می‌کنند در حالیکه هر یک دقیقه عملیات آتش نشانی بالغ بر 80 هزار تومان هزینه در پی دارد.
مردم هیچگونه همکاری با آتش نشانان ندارند

ابراهیم شادقوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص اظهار گلایه‌های مردم در رابطه کمبود ماشین الات و نیروی انسانی این سازمان اظهار داشت: برای موارد ضروری همچون آتش سوزی سوزی و گیرکردن آسانسور سریعا نیروهای امدادی به محل اعزام می‌شوند و در سریعترین زمان ممکن به عملیات امداد و نجات مشغول می‌شوند.
وی ادامه داد: متاسفانه گاها مردم برای موارد جزئی همچون سوختن علف‌های هرز با آتش نشانی تماس می‌گیرند در حالیکه خود افراد به راحتی می‌توانند آن را خاموش کنند اما اقدام به تماس با آتش نشانی می‌کنند در حالیکه هر یک دقیقه عملیات آتش نشانی بالغ بر 80 هزار تومان هزینه در پی دارد.
شادقوشچی با تاکید بر اینکه مردم هیچگونه همکاری با سازمان آتش نشانی ندارند تصریح کرد: روز جمعه هفته گذشته بیش از یک هزار تماس تلفنی با آتش نشانی ارومیه از سوی مردم برقرار شده است که اکثریت آن‌ها به مزاحمت ختم می‌شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه  افزود: نیروهای آتش نشانی در 3 شیفت  فعالیت دارند و کمبود نیروی انسانی و عدم اقدام به ماموریت کاملا کذب است لذا نیاز است تا مردم نهایت همکاری را آتش نشانی داشته باشند و از بسیاری از موارد که سبب ایجاد مشکلاتی می شوند جلوگیری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید