07:04|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 12 تیر 1397 - 11:47
کد خبر: 9845
باریش گزارش می‌دهد؛

ایمن بتن ارومیه به دنبال خلق شگفتی در سوپرلیگ والیبال ایران

با توجه به سیاست‌هایی که برای والیبال ارومیه اتخاذ شده است تیم شهرداری ارومیه برای تحقق رویای عاشقان والیبال ارومیه(قهرمانی) بسته خواهد شد و از سوی دیگر تیم ایمن بتن ارومیه با هدایت جاوید محسنی‌نیا با میانگین سنی جوان و با حضور بازیکنان بومی بسته خواهد شد تا میدانی مهم برای دورناهای جوان ارومیه فراهم سازد.
ایمن بتن ارومیه به دنبال خلق شگفتی در سوپرلیگ والیبال ایران

به گزارش سرویس ورزشی باریش باریش نیوز؛ در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول والیبال ایران تیم شهرداری جوان ارومیه توانست با غیرت و همت بازیکنان بومی و جوان خود و با هدایت جاوید محسنی‌نیا سرمربی ارزنده و جوان خود با  صعود به فینال این رقابت‌ها همزمان سهمیه حضور در سوپرلیگ والیبال ایران را نیز کسب کرد.
با صعود دورناهای جوان به سوپرلیگ والیبال و بقای شهرداری ارومیه در سوپرلیگ والیبال تعداد سهمیه‌های شهرعشاق والیبال بع عدد 2 رسید ولی با توجه به قوانین موجود تیم شهرداری جوان که تازه به سوپرلیگ والیبال ایران صعود کرده بود شرایط آن را نداشت که در رقابت‌های سوپرلیگ به میدان برود لذا این تیم به ایمن بتن ارومیه تغییر نام داد تا با مدیرعاملی حسن وقاری مدیرعامل اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه وارد مسابقات شود.
حال با توجه به سیاست‌هایی که برای والیبال ارومیه اتخاذ شده است تیم شهرداری ارومیه برای تحقق رویای عاشقان والیبال ارومیه(قهرمانی) بسته خواهد شد و از سوی دیگر تیم ایمن بتن ارومیه با هدایت جاوید محسنی‌نیا با میانگین سنی جوان و با حضور بازیکنان بومی بسته خواهد شد تا میدانی مهم برای دورناهای جوان ارومیه فراهم سازد.
تیم ایمن بتن با مدیرعاملی وقاری فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده  و اقدام به جذب چندین بازیکن کرده است تا خود را هرچه زودتر و بهتر آماده رقابت در کوران سوپرلیگ والیبال ایران کند.
حسن وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایمن بتن ارومیه در گفت و گو با خبرنگارباریش نیوز در خصوص شروع فعالیت‌ این تیم در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال رایزنی برای عقد  قراداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی هستیم و سعی داریم تا از تمامی ظرفیت بازیکنان بومی بهره بگیریم و بتوانیم شگفتی ساز مسابقات سوپرلیگ والیبال ایران شویم.
وی در رابطه با اینکه حضور کدام بازیکنان در تیم ایمن بتن قطعی شده است گفت: تا بدین جای کار حضور امیرخداپرست، رضایی، علیپور و سجاد سیفی نیا در تیم ایمن بتن قطعی شده است.
وقاری تصریح کرد: تیم تقویت شده شهرداری جوان ارومیه با نام تیم ایمن بتن ارومیه وارد مسابقات خواهد شد، جوانان بسیاری  در ارومیه حضور دارند که هنوز موفق به دست و پا کردن نامی برای خود نشده اند لذا با این تیم می‌توان از سویی نسبت به معرفی بازیکنان بیشتر به والیبال اقدام کرد و از سوی دیگر می‌توان ثابت کرد که ارومیه ظرفیت و پتانسیل حضور بیش از 6 بازیکن را در تیم ملی دارد.
طبق گفته‌های وقاری در واقع تیم ایمن بتن ارومیه تیم تقویت شده شهرداری جوان فصل گذشته است و با استفاده از کادرفنی و بازیکنان این تیم پا در رکاب مسابقات خواهد گذاشت و از سوی دیگر نیز با چند بازیکن ترکیب خود را تقویت خواهد کرد تا به نوعی بتواند شگفتی‌ساز رقابت‌های سوپرلیک والیبال ایران در فصل جدید باشد.
حضور هم‌زمان دو تیم از ارومیه در سوپرلیگ والیبال ایران اتفاق بسیار مهمی است که پس از سال‌ها در خطه والیبال خیز آذربایجان به وقوع خواهد پیوست، لذا نیاز است تا با مدیریتی صحیح بتوان هر دو تیم را به نحوی احسن مدیریت کرد تا بازیکنان جوان حاضر در تیم ایمن بتن ارومیه بهره کافی را از حضور در سوپرلیگ والیبال برده و بر تجربیات خود بیافزایند چرا که تک به تک آن‌ها سازندگان آینده والیبال شهر عشاق والیبال هستند.

گزارش: عرفان میرابی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید