13:14|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 11 تیر 1397 - 12:45
کد خبر: 9841
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایمن بتن ارومیه در گفت و گو با باریش:

ارومیه ظرفیت معرفی بیش از 6 ملی‌پوش والیبال را به تیم ملی دارد/ایمن بتن توانایی شگفتی‌سازی در سوپرلیگ والیبال را دارد

در حال رایزنی برای عقد  قراداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی هستیم و سعی داریم تا از تمامی ظرفیت بازیکنان بومی بهره بگیریم و بتوانیم شگفتی ساز مسابقات سوپرلیگ والیبال ایران شویم.
ایمن بتن توانایی شگفتی‌سازی در سوپرلیگ والیبال را دارد

حسن وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایمن بتن ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص شروع فعالیت‌ این تیم در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال رایزنی برای عقد  قراداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی هستیم و سعی داریم تا از تمامی ظرفیت بازیکنان بومی بهره بگیریم و بتوانیم شگفتی ساز مسابقات سوپرلیگ والیبال ایران شویم.
وی در رابطه با اینکه حضور کدام بازیکنان در تیم ایمن بتن قطعی شده است گفت: تا بدین جای کار حضور امیرخداپرست، رضایی، علیپور و سجاد سیفی نیا در تیم ایمن بتن قطعی شده است.
وقاری تصریح کرد: تیم تقویت شده شهرداری جوان ارومیه با نام تیم ایمن بتن ارومیه وارد مسابقات خواهد شد، جوانان بسیاری  در ارومیه حضور دارند که هنوز موفق به دست و پا کردن نامی برای خود نشده اند لذا با این تیم می‌توان از سویی نسبت به معرفی بازیکنان بیشتر به والیبال اقدام کرد و از سوی دیگر می‌توان ثابت کرد که ارومیه ظرفیت و پتانسیل حضور بیش از 6 بازیکن را در تیم ملی دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید