06:15|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1397 - 11:55
کد خبر: 9810
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

ظرفیت و پتانسیل ارومیه بیش از دو تیم والیبال است/برای تحقق رویاهای والیبالی نیاز به اتحاد و همدلی وجود دارد

باید یک واقعیت را قبول کنیم که ظرفیت ارومیه بیش از دو تیم است و می تواند بیش از این تعداد تیم را پوشش دهد ولی متاسفانه مشکلات مالی از این اتفاق جلوگیری می کند.
برای تحقق رویاهای والیبالی نیاز به اتحاد و همدلی وجود دارد

احد یوسفی رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص دیدار با مدیرعاملین باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: این جلسه در خصوص هماهنگی سازمان فرهنگی شهرداری با  باشگاه های شهرداری ارومیه برگزار شد، سازمان فرهنگی و ورزشی برخی امکانات و سیاست ها همراه با باشگاه های شهرداری ارومیه دارد.

وی با تاکید بر بحث خرد جمعی برای بهتر شدن ورزش همگانی و محلاتی ادامه داد: سازمان و باشگاه شهرداری ارومیه برای بهتر اجرا شدن برنامه های خود به هماهنگی بیشتر و بهتری با یکدیگر نیاز دارند لذا تلاش داریم تا هماهنگی های خود را افزایش دهیم.

یوسفی در خصوص حضور دو تیم از ارومیه در سوپرلیگ والیبال ایران تصریح کرد: باید یک واقعیت را قبول کنیم که ظرفیت ارومیه بیش از دو تیم است و می تواند بیش از این تعداد تیم را پوشش دهد ولی متاسفانه مشکلات مالی از این اتفاق جلوگیری می کند. در کنار این دو تیم می توان دو سهمیه نیز در دسته یک والیبال ایران داشت که  در اینصورت می توان به پایتختی والیبال جامه عمل پوشانید.

 رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: برای تحقق این اتفاق باید یک اتحاد خوب وجود داشته باشد و حمایت های لازم صورت بگیرد تا زنجیره حضور بازیکنان ارومیه ای در تیم ملی والیبال ایران ادامه یابد.

وی ادامه داد: هر سال ۱۲ تیم در سوپرلیگ والیبال و ۱۸ تیم در دسته یک فعالیت میکنند و نیازمند بازیکنانی توب هستند لذا ما می توانیم به تمامی تیم های والیبال کشور بازیکن بفرستیم.

یوسفی در خصوص اعتقاد خویش در زمینه استفاده از بازیکنان و مربیان بومی و غیربومی اظهار داشت: در حالت کلی سیاست شهرداری و شورای شهر ارومیه بر استفاده از ظرفیت کامل بازیکنان و مربیان غیر بومی است، اما با توجه به ظرفیت نیروی انسانی موجود نیاز است تا با بها دادن به جوانان بومی طبق برنامه ریزی ظرفیت سایر تیم ها را نیز پوشش دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید