02:26|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1397 - 10:14
کد خبر: 9792
فرماندار اشنویه در گفت‌وگو با باریش:

جشنواره گیلاس باعث ایجاد تعامل و جذب توریست در اشنویه شد

جشنواره گیلاس باعث ایجاد تعامل بین مردم اشنویه و شهرستان‌های هم‌جوار،آذربایجان‌شرقی، کردستان و جذب توریست در این منطقه شد.
جشنواره گیلاس باعث ایجاد تعامل و جذب توریست در اشنویه شد

اسعد خضری فرمانداراشنویه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با برگزاری جشنواره گیلاس اظهار کرد: امسال جشنواره گیلاس با حضور مسئولین و مردم  به صورت عالی برگزار شد که توانستیم به بسیاری از اهداف از جمله معرفی جاذبه‌های گردشگردی اشنویه و توانمندی‌های این شهرستان است دست یابیم.

وی گفت: در روز دوم جشنواره گیلاس شاهد حضور تعداد کثیری از هم‌وطنان از آذربایجان‌‌شرقی، کردستان وشهرستان‌ هم‌جوار و توریست‌ها بودیم.

فرماندار اشنویه خاطر نشان کرد: با راه انداختن تور گردشگری توانستیم بسیاری از توریست‌ها و هم‌وطنان را به جاذبه‌های دیدنی این شهرستان به خصوص در برکه قورباغه‌ها  واقع در روستای  آل‌کاآباد با حضور ورزشکاران پاراگلایدر نقده فضای خوبی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولین کشوری نیز در این جشنواره حضور داشتند بیان کرد:مسئولین کشور  برای تحصیلات و فروانی محصولات باغی قول اعتبار دادن و امید برآن است که با جذب اعتبار بتوانیم با ایجاد اشتغال و فروانی محصولات کشاورزی در راستای توسعه شهرستان بیش از پیش گام های موثری را برداریم.

خضری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: محصولات تولیدی اشنویه به دلیل کفییت بالا از جمله شفافیت کالا، رنگ وعطرمطبوع موجب شده است تا مشتری‌های فراوانی در داخل و خارج از کشور مجذوب خود کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید