14:28|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 03 تیر 1397 - 08:40
کد خبر: 9786
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه:

تبدیل 3 هزار انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز طی یکسال گذشته/80 درصد خسارات طوفان نوروزی از عهده شرکت خارج بود

ما اعتقاد داریم کعه صنعت برق باید خود گردان ولی ۱۱۰ میلیارد تومان از دستگاه های دولتی و مردم طلب داریم و با مشکل وصول مطالبات رو به رو هستیم.
80 درصد خسارات طوفان نوروزی از عهده شرکت خارج بود

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ اکبر‌حسن‌بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه به دنبال انتقال مصرف برق در ساعات غیر پیک هستیم اظهار داشت: ۲.۴ مشترکین برق کشاورزی افزایش یافته است و از سویی بیشترین مصرف برق به بخش خانگی و کشاورزی مربوط می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۱۳هزار مشترک برق در آذربایجان غربی وجود دارد که جالب توجه است در سال گذشته ۸۳۵ مشترک جدید در بخش کشاورزی اضافه شده است.

حسن بگلو در خصوص تولید برق در استان تصریح کرد: ۳ نیروگاه در استان وظیفه تولیدی برق را دارند و  اگر تمام نیروگاه های استان فعال باشند یک هزار و ۱۶ مگاوات برق تولید خواهد شد ولی امسال متاسفانه شاهد کمبود تولید در استان هستیم.

این مقام مسئول در خصوص  راهکارهای کاهش مصرف برق اظهار داشت: از حوزه کشاورزی درخواست داریم تا در صرفه جویی در مصرف برق به استان کمک کرده و از آبیاری در ساعت ۱۲ الی ۱۶ خودداری کنند و از سوی دیگر مقرر شده تا ۱۰ درصد از مصرف برق ادارات کاهش یابد و در جایگاه های cng طبق توافق ها در شهرستان های استان به صورت نوبتی در ساعت های اوج مصرف تعطیلی اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه 80 درصد خسارات طوفان نوروزی از عهده شرکت خارج بود گفت: آماده ارائه انشعاب مجاز‌ به مشترکین غیر مجار هستیم که بر این اساس طی یکسال گذشته حدود ۳ هزار انشعاب غیرمجاز در استان به مجاز تبدیل شده است. ما اعتقاد داریم کعه صنعت برق باید خود گردان ولی ۱۱۰ میلیارد تومان از دستگاه های دولتی و مردم طلب داریم و با مشکل وصول مطالبات رو به رو هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید