23:22|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1397 - 12:17
کد خبر: 9776
عضو شورای شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

تقاطع آذربایجان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود/107 میلیارد تومان بودجه به روگذر آذربایجان اختصاص یافته است

بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار بر آن بود تا این پل در هفته دولت سال جاری (شهریورماه) به طور کامل افتتاح گردد اما به لحاظ پاره ای مشکلات من جمله مشکل مالی در ایام دهه فجر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
 تقاطع آذربایجان هفته دولت افتتاح می‌شود

 عضو شورای شهر ارومیه در خصوص پروژه تقاطع آذربایجان در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، گفت: فاز دوم این پل در دو مرحله انجام خواهد گرفت که مرحله اول در قرینه با فاز نخست خواهد بود در واقع اتمام مسیر از سمت خیابان والفجر به سمت جاده مهاباد است و مرحله دوم آن اتمام زیرگذر و کنارگذرهای آن خواهد بود. بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار بر آن بود تا این پل در هفته دولت سال جاری (شهریورماه) به طور کامل افتتاح گردد اما به لحاظ پاره ای مشکلات من جمله مشکل مالی در ایام دهه فجر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.


محمد خلیل پور درباره بودجه این پروژه اظهار داشت کل بودجه اختصاص یافته برای این تقاطع 107 میلیارد تومان است که تاکنون 55 میلیارد تومان از این بودجه صرف هزینه های آن شده است، همچنین وی بیان داشت بزرگ بودن قطعات اطراف این پل و خریداری آنها جهت آزادی سازی زمینها نیز بودجه قابل توجهی را صرف خود کرده است.


وی در ادامه گفت به نوبه خودم از مردم شهر ارومیه به دلیل تاخیر در اتمام این پروژه و ایجاد ترافیک در آن نقطه و معطل شدن مردم معذرت میخواهم و مردم  بدانند که شهرداری و شورای شهر بدون همکاری آنها هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند. اگر مرم به موقع عوارض شهرداری، نوسازی، خدمات شهری و عوارض خودرو را پرداخت کنند به تبع آن بار مشکل مالی پروژه های شهر نیز حل خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید