03:17|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1397 - 10:46
کد خبر: 9774
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه دهه فجر افتتاح می‌شود

ورزشگاه 15 هزار نفری و 5 هزار نفری سلماس با توجه به اعتبارات جذب شده از طرف وزیر ورزش و جوانان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
باشگاه15 هزار نفری ارومیه در دهه فجر افتتاح می‌شود

عبدالله چمن‌گلی در گفت‌گو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در رابطه پروژهای نیمه تمام منطقه آزاد ماکو ، اظهار کرد: پروژه‌ها وزیر ساخت‎‌های منطه آزاد ماکو  ومناطق روستایی به علت کمبود اعتبار، باروندکاری بسیارکند انجام می‌شد.
وی تصریح کرد: برای جذب اعتبار دیداری با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که در این دیدار قرار شد اعتباراتی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام منطقه آزاد ماکو تخصص یابد و همچنین با توجه به منطقه آزاد بود مسابقات بزرگ ورزشی ومهم کشور در این منطقه برگزار شود.
مدیر کل ورزش و جوانان افزود: علاوه برآن برای پروژه‌هایی روستایی، شامل روستای مرگنلر ،آواجیق ، دشتک و سایر بخش‌های منطقه آزاد که نیازمند اعتبارات زیاد بود،توانستیم جذب اعتبار کنیم.
وی افزود: وزیر ورزش و جوانان با جدیت و حساسیت هر چه تمام‌تر برای افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه و همچنین 5 هزار نفری سلماس در دهه فجرتاکید کرد.
چمن‎‌گلی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه استادیوم 15 هزار نفری ارومیه مورد تاکید وزارت‌خانه است‌ اگر اعتبارات لازم جذب شود و مشکل مالی نباشد ، استادیوم15 هزار نفری ارومیه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
وی  خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست اجرای مسابقات والیبال در آذربایجان‌غربی،قرار شد مسابقات جهانی والیبال در این شهرستان برگزار شود، به همین خاطراز طرف کنفدارسیون والیبال جهانی برای دیدن زیر ساخت‌ها وارد ارومیه شدند.
مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد: علاوه برآن مسابقات جام جعفر الماسی، مسابقات محلی، اردوهای متعدد والیبال و دسته‌های مختلف و برتر در سطح استان خواهیم داشت

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید