15:10|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1397 - 11:21
کد خبر: 9757
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

غرق شدن دختر نوجوان در روستای آغ کندی بناب ظهر روز جمعه

بارندگی‌های شدید و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و عدم بی‌اطلاعی مردم از نشست و نرم شدن خاک کناررودخانه‎‌ها ، باعث غرق شدن یک نوجوان 15 ساله شد .
غرق شدن دختر نوجوان در روستای آغ کندی بناب ظهر روز جمعه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگارسرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد علت غرق شدن یک دختر نوجوان در روستای آغ‌کندی بناب اظهار کرد: این نوجوان 15 ساله ظهر روز جمعه به علت بی اطلاعی از نرم شدن خاک کنار رودخانه و وزیاد شدن عمق رود بر اثر بارندگی‎‌های اخیر منجر به غرق شدنش شد.


حسن محمودی اصل بیان کرد: علاوه برآن امسال بارش شدید باران و تگرگ باعث جاری شدن سیل در روستای پسوه پیرانشهرشد و یک کودک 2 ماهه در اثر سیلاب جان خود را از دست داد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت:امسال با توجه به بارندگی‎‌های شدید در آذربایجان‌غربی و بالا آمدن آب، گل‌آلود شدن و نرم شدن خاک کنار رودخانه توصیه می‌شود از توقف کردن و افتادن در آب رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی در دامه افزود: همچنین توصیه می‌شود از شنا کردن در حریم رودخانه‌های بدون غریق نجات و اجازه دولت اجتناب کرده تا از بروز خطرهای احتمالی که باعث از دست دادن جان خود می‌شود، جلوگیری کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید