01:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1397 - 13:31
کد خبر: 9753
مدیرسازمان پسماند شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

عدم دریافت هزینه عوارض از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی/35 درصد تخفیف به شهروندان بابت کمک به پرداختن عوارض

شهرداری و شورای شهر ارومیه جهت کمک کردن به شهروندان بابت پرداخت عوارض پسماند 35 درصد تخفیف درنظرگرفته است و از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هیچ مبلغی گرفته نمی‌شود.
عدم دریافت هزینه عوارض از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی

مدیرسازمان پسماند شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز،درخصوص گرفتن عوارض پسماندها گفت: برابر قانون پسماند که در سال 83 به تصویب رسیده است مقرر شده قسمتی از هزینه‌های پسماند توسط تولیدکنندگان پرداخت شود.

عزیز قال تصریح کرد: امسال بر اساس مصوبه شورای شهرو تایید مراجع ذی‌صلاح ازهر منزل  100 تا 300 هزارتومان بر اساس بزگ و کوچک بودن، کنار شهر یا بالا شهربودن منازل هزینه دریافت می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به رکود، عدم ساخت و ساز در آمد شهرداری در سال جاری بسیار پایین آمده است و شهردار با دریافت هزینه‌های جاری‌و‌درآمد مستمرمانند عوارض نوسازی،بهای خدمات پسماند، عوارض خودرو ،عوارض کسب‌وپیشه ، بتواند در آبادانی و زیبایی شهر کوشا باشد.

مدیرسازمان پسماند شهرداری ارومیه گفت: خوشبختانه با روندی که در پرداخت عوارض در دو ماه اخیرداشتیم. مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض بسیار عالی بود همچنین طبق مصوبه شورای شهر ارومیه از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هیچ مبلغی بابت عوارض گرفته نمی‌شود.

وی در در رابطه با شهروندان خوش حساب و بد حساب افزود:شورای شهر ارومیه برای کمک به شهروندان برای پرداخت عوارض 35 درصد تخفیف کلی و 15 درصد تخفیف برای افراد خوش‌حسابی در نظر گرفته است و متاقبادر صورت پرداخت نکردن عوارض از مشترکین جریمه دریافت می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید