06:13|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397 - 12:24
کد خبر: 9728
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

حاشیه‌ها والیبال ارومیه را از آرزوی دیرینه خود دور می‌کند/حضور نوجوانان ملی‌پوش در شهرداری قطعی است

با بازیکنان حاضر در تیم شهرداری جوان سال گذشته ارتباط تنگاتنگ و مذاکراتی داریم و همچنین با ملی پوشان بومی والیبال از طریق فضای مجازی در ارتباط و مذاکره هستیم و با توجه به مذاکراتی که انجام داده ایم پس از اتمام لیگ ملت‌های والیبال اقدام به مذاکرات نهایی و عقد قرارداد خواهیم کرد.
حاشیه‌ها والیبال ارومیه را از آرزوی دیرینه خود دور می‌کند

علی وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با حضور در دفتر خبری باریش نیوز در خصوص حواشی منتشر شده طی برنامه سیری در ورزش مبنی بر کنار گذاشته شدن وی از سمت مدیرعاملی اظهار داشت: برداشت‌ها از گفته های آقای شهردار در برنامه سیری در ورزش در خصوص خروج بنده از مدیرعاملی اشتباه بود. اگر می‌خواهیم در جهت پیشرفت و اعتلای یک مورد قدم برداریم باید به تمامی جوانب نگاه مثبت داشته باشیم و از ایجاد حاشیه که والیبال ارومیه را از آرزوی دیرینه خود(قهرمانی) دور می‌کند خودداری کنیم و همگی از رسانه ها تا هواداران با اتحاد خود به موفقیت والیبال کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها بر تحقق آرزوی دیرینه عشاق والیبال ارومیه افزود: 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تیم های ورزشی شهرداری ارومیه تعیین شده است که کافی بودن این بودجه بر اساس نحوه تیم دهی در رشته های ورزشی  مختلف مشخص خواهد شد اما از نظر بنده با این میزان نیز می توان به اهداف خود رسید.

این مقام مسئول در رابطه با نقل و انتقالات دو تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: با بازیکنان حاضر در تیم شهرداری جوان سال گذشته ارتباط تنگاتنگ و مذاکراتی داریم و همچنین با ملی پوشان بومی والیبال از طریق فضای مجازی در ارتباط و مذاکره هستیم و با توجه به مذاکراتی که انجام داده ایم پس از اتمام لیگ ملت‌های والیبال اقدام به مذاکرات نهایی و عقد قرارداد خواهیم کرد.

وقاری تاکید کرد: حضور امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت‌پور و مرتضی شریفی در تیم شهرداری ارومیه قطعی شده است اما میثم صالحی همچنان با تیم کاله آمل قرارداد دارد ولی ما در حال مذاکره و رایزنی برای عقد قرارداد با وی هستیم؛ با سعید معروف نیز مذاکراتی را از طریق روابط انجام دادیم ولی معروف قراردادی مشروط  با سیه‌نا ایتالیا بسته است  و ما همچنان امیدوار به حضور سعیدمعروف در ارومیه هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه  با تاکید بر اینکه جاوید محسنی‌نیا هدایت تیم دوم ارومیه بر عهده خواهد داشت افزود: برای هدایت تیم اصلی تیم شهرداری با چند مربی مذاکراتی انجام گرفت و حالا به یک گزینه نهایی رسیدیم و 80 درصد توافقات برای عقد قرارداد صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره بر اینکه با بازیکنانی همچون حامد رضایی، بهرام فرید و جواد محمدنژاد مذاکره ای وجود نداشته در خصوص حواشی تیم جریان فصل گذشته گفت: اگر بین کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران اختلاف ایجاد شود سبب ایجاد تنش می شود. هر بازیکنی وظیفه دارد تا از سرمربی تیم خود اطاعت کند و در این زمینه ما سعی خواهیم کرد تا از بازیکن سالاری جلوگیری کنیم و بر اساس قوانین حرفه ای عمل کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید