14:58|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397 - 11:35
کد خبر: 9710
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

شدت بارش‌ها افزایش می‌یابد/احتمال آب‌گرفتگی معابر در شمال و مرکز استان وجود دارد

در طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش تگرگ در خوی، سلماس و قوشچی بودیم که احتمال آن وجود دارد که در روزهای آینده نیز شاهد بارش تگرگ در قسمت هایی از استان باشیم. لازم به ذکر است که در یک روز گذشته ایستگاه پل میانگذر دریاچه ارومیه با 38 میلی متر شاهد بیشترین بارندگی در استان بوده است.
احتمال آب‌گرفتگی معابر در شمال و مرکز استان وجود دارد

اشتاد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای استان گفت: طی بعد از ظهر امروز(دوشنبه) و فردا(سه شنبه) احتمال بارش های رگباری در شمال و مرکز آذربایجان غربی وجود دارد و همچنین از فردا شدت بارش‌ها افزایش می‌یابد که در پی آن احتمال آب‌‌گرفتگی معابر وجود دارد.

وی ادامه داد: در طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش تگرگ در خوی، سلماس و قوشچی بودیم که احتمال آن وجود دارد که در روزهای آینده نیز شاهد بارش تگرگ در قسمت هایی از استان باشیم. لازم به ذکر است که در یک روز گذشته ایستگاه پل میانگذر دریاچه ارومیه با 38 میلی متر شاهد بیشترین بارندگی در استان بوده است.

اشتاد در رابطه با پیش بینی‌ها از تغییرات دمایی و کمینه و بیشینه دمایی اظهار داشت: در طی 24 ساعت گذشته پلدشت با 31 درجه گرمترین و چالدران با 9 درجه سانتی گراد خنک شهرستان آذربایجان غربی بودند و همچنین شایان ذکر است تا سه روز آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید