03:08|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397 - 09:51
کد خبر: 9672
شهردار کلانشهر ارومیه:

فضاسازی معنوی سیمای شهرارومیه به مناسبت شبهای قدر

فضاسازی معنوی و سیاه پوش کردن سیمای شهر به مناسبت لیالی قدر  و شهادت مولای متقیان امام علی(ع)  و سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در حال اجرا است.
فضاسازی معنوی سیمای شهرارومیه به مناسبت شبهای قدر

 محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری مولای متقیان حضرت امام علی(ع) و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)  با بیان اینکه اوج معنویت ماه مبارک رمضان در  شب های پر فیض قدر در نزد  مسلمانان  از جایگاه با عظمتی برخوردار است،  گفت:  امسال نیز به مانند سنوات گذشته شهرداری ارومیه اقدام به فضا سازی شهری  و قرائت ادعیه، اقامه نماز و انجام مستحبات و شب زنده داری  در فرهنگسراهای سطح شهر و به ویژه  فرهنگسرای قران و عترت  خواهد نمود.

وی رسالت اصلی شهرداری ارومیه در این ایام  را فقط فضا سازی  و اطلاع رسانی معنوی عنوان کرد و گفت:  در بحث اجرای برنامه های ویژه شب های  قدر رسالت اصلی بر عهده مساجد شهری است .

شهردا ارومیه با بیان اینکه به مانند سال های گذشته با مشارکت خیرین اطعام نیازمندان و کودکان بی سرپرست را در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد:  امسال در حدود 3 هزار جیره غیر نقدی خریداری و تحویل ایتام شد.

وی عنوان کرد: همچنین در استانه ماه مبارک رمضان ، مساعدت های برای آزادی زندانیان غیر عمد  انجام شد.

شهردار ارومیه با تسلیت دوباره  رحلت حجت الاسلام آقای حاج شیخ غلامرضا حسنی رحمة‌الله‌علیه، گفت:  شب های باشکوه قدر و اجرای برنامه های مختلف معنوی به مناسبت این شب فرصتی دوباره ای خواهد شد تا  نام حجت الاسلام آقای حاج شیخ غلامرضا حسنی، مجاهد نستوه دوباره در دلها زنده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید