13:29|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1397 - 12:05
کد خبر: 9635
باریش گزارش می‌دهد؛

زمزمه‌های حضور سعیدمعروف در ارومیه/عشاق والیبال تیمی قدرتمند و پرستاره‌ می‌خواهند!

امید است تا وعده‌های مسئولان به حقیقت تبدیل شده و به بیان دیگر عملی شود. بر هیچ کسی پوشیده نیست که با حضور یک مربی مطرح و با اضافه شدن میرسعید معروف پاسور خوش فکر و با تجربه تیم ملی والیبال و بازگشت وی به زادگاه خود زمینه حضور بسیاری از بازیکنان مطرح دیگر در ارومیه فراهم خواهد شد.
عشاق والیبال تیمی قدرتمند و پرستاره‌ می‌خواهند!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ والیبال ارومیه با استعدادهای نابی که در سرتاسر این خطه والیبال خیز حضور دارند عجین شده است. نام ارومیه بیش از هر چیز دیگری با والیبال و با وجود بازیکنانی سرشناس شناخته می شود اما متاسفانه بار دیگر بایستی اذعان داشت که سو مدیریت‌های فراوان در سالیان گذشته سبب پدید آمدن بسیاری از مشکلات شده است.

والیبال ارومیه سال گذشته بدترین نتایج ممکن را با حضور ساسان خداپرست در راس کادرفنی خود بدست آورد و با سختی‌های فراوانی که گریبان دورناهای اورموی را گرفته بود دست ارومیه و هوادارنش از حضور در جمع هشت تیم برتر نیز کوتاه ماند تا این تیم در رده دهم جدول 12 تیمی سوپرلیگ والیبال ایران قرار بگیرد.

حال پس از گذشت سال های پر از فراز و نشیب والیبال دوستان ارومیه‌ای در پی آن هستند تا مدیران باشگاه شهرداری ارومیه و سهمیه دوم والیبال ارومیه عزمی راسخ داشته باشند و بتوانند با تلاش بیشتر تیم های قدرتمندی را روانه مسابقات کنند. عشاق والیبال ارومیه انتظار آن را دارند که حداقل بازیکنان جوان اما ملی پوش که سال گذشته را در نوشیدنی شمس تهران به خوبی سپری کردند را جذب تیم نمایند تا حداقل از اعتبار والیبال ارومیه در فصل جدید والیبال دفاع کنند.

علی وقاری در خصوص جذب بازیکنان و انتخاب سرمربی با اشاره به رایزنی‌ها و تلاش‌های باشگاه شهرداری ارومیه در رابطه با جذب سعید معروف اظهار کرد: امید است تا با جذب بازیکنان شاخصی همچون سعید معروف، تیمی با شاکله قدرتمند و در خور شان مردم ارومیه در این فصل والیبال تشکیل شده تا رضایت شهروندان و والیبال‌دوستان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: البته در وهله نخست باید یک مربی قدرتمند از نظر حرفه‌ای برای تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب کرد چون یک مربی کاربلد، در بستن شاکله تیم نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اورمیه افزود: همچنین در اینکه مربی انتخابی برای تیم والیبال شهرداری ارومیه بومی و یا غیربومی باشد، متخصصان و کارشناسان امر باید بررسی‌های لازم را انجام دهند.

بدون شک انتخاب یک مربی در خور و شایسته و در حد نام قهرمانی در حال حاضر برای بستن تیمی قدرتمند بسیار واجب تر از نان شب برای باشگاه شهرداری ارومیه است چرا که تاثیر مربی بسیار بیشتر از هر شخص دیگری خواهد بود. امید است تا وعده‌های مسئولان به حقیقت تبدیل شده و به بیان دیگر عملی شود. بر هیچ کسی پوشیده نیست که با حضور یک مربی مطرح و با اضافه شدن میرسعید معروف پاسور خوش فکر و با تجربه تیم ملی والیبال و بازگشت وی به زادگاه خود زمینه حضور بسیاری از بازیکنان مطرح دیگر در ارومیه فراهم خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید