02:35|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1397 - 10:47
کد خبر: 9628
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش مطرح کرد:

تلاش برای بهره مندی قالیبافان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی

از مهر ماه سال 1393 پذیرش قالیبافان جدید برای بیمه متوقف شده است اما با تلاش‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مرکز ملی فرش ایران زمینه بهره‌مندی قالیبافان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فراهم شده و به زودی نحوه بهره‌مندان این قشر از خدمات صندوق مذکور اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تلاش برای بهره مندی قالیبافان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: 72 هزار نفر بافنده در سطح استان آذربایجان‌غربی مشغول به بافت فرش دستباف هستند و از این تعداد 15 هزار نفر از خدمات بیمه قالیبافی استفاده می‌کنند.

جعفر صادق اسکندری اظهار داشت : از مهر ماه سال 1393 پذیرش قالیبافان جدید برای بیمه متوقف شده است اما با تلاش‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مرکز ملی فرش ایران زمینه بهره‌مندی قالیبافان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فراهم شده و به زودی نحوه بهره‌مندان این قشر از خدمات صندوق مذکور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود : از مجموع معرفی‌شدگان به بانک‌های عامل اعم از صادرات، ملت و تجارت برای اخذ تسهیلات مشاغل خانگی، 442 نفر به حوزه فرش دستباف اختصاص یافته است که در مجموع برای دریافت تسهیلات به مبلغ 40 هزار و 700 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون از این تعداد 280 نفر، در مجموع مبلغ 19 هزار و 350 میلیون ریال به دریافت تسهیلات مذکور موفق شده‌اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید