14:31|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1397 - 11:38
کد خبر: 9553
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی:

اتمام طرح های نیمه تمام اولویت اختصاص بودجه های عمرانی است

پس از طرح های نیمه تمام، پروژه های تعمیر و تجهیز، بخش آموزش و نگهداری طرح های موجود در اولویت های بعدی اختصاص بودجه در سال جاری قرار دارد.
اتمام طرح های نیمه تمام اولویت اختصاص بودجه های عمرانی است

به گزارش سرویس اقتصادی باریش‌نیوز؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص 14 هزار و 290 میلیارد ریال اعتبار عمرانی طی سال جاری در استان گفت: اتمام طرح های نیمه تمام اولویت اختصاص این بودجه است.

 ناصر حضرتی روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان ها که با حضور فرمانداران و­ دبیران کمیته شهرستان ها برگزار شد، افزود: پس از طرح های نیمه تمام، پروژه های تعمیر و تجهیز، بخش آموزش و نگهداری طرح های موجود در اولویت های بعدی اختصاص بودجه در سال جاری قرار دارد.

وی اضافه کرد: اعتبارات عمرانی از سه منبع تملک دارایی های سرمایه ای، سه درصد نفت و گاز و اعتبار ویژه توازن منطقه ای تامین می شود که امسال با نگاه ویژه دولت، نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی در همه این موارد در استان داشته ایم.

وی از تحقق 91 درصدی درآمدهای پیش بینی شده طی سال 1396 در آذربایجان غربی خبر داد و بیان کرد: از 10 هزار و 30 میلیارد ریال درآمد پیش بینی شده، افزون بر 9 هزار و 100 میلیارد ریال وصول شده که هشت هزار و 340 میلیارد ریال آن از محل درآمدهای مالیاتی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به طرح های مهار آب در استان گفت: حدود 34 هزار و 500 میلیارد ریال به این طرح ها به صورت نقدی پرداخت شده که رقمی قابل توجه است.

حضرتی ادامه داد: همچنین در زمینه انتقال آب حوضه به حوضه با هدف احیای دریاچه ارومیه طی سال گذشته، هشت هزار و 90 میلیارد ریال اعتبار داده شده که اثر آن در آینده نشان داده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با همراهی تمامی مدیران و مسئولان استان به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه آذربایجان غربی دست یابیم.

در این جلسه فرمانداران شهرستان های 17 گانه استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه مدیربت خود و اولویت های اساسی توسعه شهرستان را مطرح کردند.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی مسئول پیش بینی، اختصاص، تخصیص و ابلاغ بودجه های هزینه ای و عمرانی در استان های مختلف کشور است؛

سازمان تاثیرگذاری که تا پیش از فعالیت دولت یازدهم منحل شده بود و فعالیتی نداشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید