10:15|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1397 - 11:18
کد خبر: 9551
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

حضور سهمیه دوم والیبال با نام شورای شهر منتفی شد/مذاکره‌ای با سعید معروف صورت نگرفته است

یکی از تیم‌ها با نامی خارج از مجموعه شهرداری و یک تیم با نام شهرداری روانه مسابقات خواهند شد و با توجه به رایزنی های انجام شده با بازیکنان بومی از جمله امیرحسن توخته، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و فلاحت خواه و توافقاتی نیز حاصل شده است اما در حال حاضر به دلیل حضور این بازیکنان در تیم ملی پس از این رقابت ها اقدام به عقد قرارداد خواهد شد.
حضور سهمیه دوم والیبال با نام شورای شهر منتفی شد

حسن وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت دو تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: طبق قانون نمی‌توان دو تیم را  به نام شهرداری و شورای اسلامی روانه مسابقات کرد لذا باید یکی از تیم ها را با نامی دیگر روانه مسابقات کرد.
وی ادامه داد: یکی از تیم‌ها با نامی خارج از مجموعه شهرداری و یک تیم با نام شهرداری روانه مسابقات خواهند شد و با توجه به رایزنی های انجام شده با بازیکنان بومی از جمله امیرحسن توخته، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و فلاحت خواه و توافقاتی نیز حاصل شده است اما در حال حاضر به دلیل حضور این بازیکنان در تیم ملی پس از این رقابت ها اقدام به عقد قرارداد خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در رابطه مربیان تصریح کرد: با چندین گزینه رایزنی هایی انجام شده و در حال مطالعه رزومه و برنامه های این مربیان هستیم و با توجه به شرایط مربیان را انتخاب خواهیم کرد اما در حال حاضر نمیتوان نامی از گزینه ها برد.
وقاری در خصوص خبرهای منتشر شده در رابطه با مذاکره باشگاه شهرداری ارومیه با سعید معروف گفت: تا کنون در این رابطه اتفاقی رخ نداده است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر موردی که به نفع والیبال ارومیه است رقم بخورد.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید