11:19|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1397 - 13:25
کد خبر: 9535
باریش گزارش می‌دهد؛

معرفی یک تیم کامل از سوی شهر عشاق والیبال به تیم ملی والیبال!

لیست پانزده نفره تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال(لیگ جهانی) اعلام شد که در این میان حضور شش بازیکن ارومیه‌ای نوید بخش روزهای خوبی برای مهد والیبال ایران و آسیا است.
معرفی یک تیم کامل از سوی شهر عشاق والیبال به تیم ملی والیبال!

سرویس ورزشی باریش نیوز؛ لیست تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال(لیگ جهانی) اعلام شد. ایگور کولاکوویج طبق وعده‌ای که داده بود عمل کرد و بازیکنان جوان بیشتری را در ترکیب پانزده نفره خود قرار داد.
سعید معروف، فرهاد سال فزون، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، امیرحسین توخته، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی، امیرغفور، کاظمی، میثم صالحی، محمدرضا حضرت پور و مهدی مرندی 15 مرد منتخب ایگور برای حضور در صربستان و هفته اول لیگ ملت های والیبال می باشند.
نکته مهم این لیست پانزده نفره دعوت از شش ارومیه ای به تیم ملی است که قدرت والیبال شهر عشاق والیبال را دوباره به رخ کشیده و نشان داد که ارومیه همچنان مهد والیبال ایران و آسیا است.
 ارومیه در سال‌های گذشته همواره به عنوان مهد والیبال ارومیه و آسیا مطرح بوده است و همیشه توانسته تاثیر بسیاری در والیبال ایران داشته باشد بطوریکه در تمامی ادوار و مسابقات شاهد حضور بازیکنان و مربیان در کنار تیم های ملی ایران بوده ایم اما در حال حاضر می‌توان گفت ارومیه یک تیم ملی را به ایران معرفی کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید