17:04|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397 - 11:22
کد خبر: 9522
معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

مطالعات اجرایی پروژه تراموا ارومیه به پایان رسیده/400 میلیارد تومان بودجه برای کلیات تراموا در نظر‌گرفته شده است

مطالعاتی اجرای تراموا شهر ارومیه به پایان رسیده است و به زودی شاهد کلنگ‌زنی تراموا در ارومیه خواهیم بود.تراموا یکی از بزرگترین پروژه های مدیریت شهری محسوب می‌شود که تحقق آن می‌تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر ارومیه را برطرف سازد.
مطالعات اجرایی پروژه تراموا ارومیه به پایان رسیده

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت تراموا شهر ارومیه گفت: مطالعاتی اجرای تراموا شهر ارومیه به پایان رسیده است و به زودی شاهد کلنگ‌زنی تراموا در ارومیه خواهیم بود.

رضا جوان‌کیا اظهار کرد: تراموا یکی از بزرگترین پروژه های مدیریت شهری محسوب می‌شود که تحقق آن می‌تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر ارومیه را برطرف سازد.

وی با اشاره به اینکه بودجه تراموا در شورای شهر تصویب شده است گفت: بودجه درنظر گرفته شده برای کلیات بودجه مبلغی بالغ بر 400 میلیارد تومان است و امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه تاکید کرد: براساس مطالعات صورت گرفته تراموا به سبب نداشتن آلودگی های زیست محیطی و جذابیتی که برای شهروندان دارد سبب استفاده کاهش استفاده از وسایل نقلیه عمومی شده و در نتیجه از حجم ترافیک و آلودگی هوا کم می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید