03:32|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397 - 11:17
کد خبر: 9521
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

بارندگی دیروز سبب بروز 10 مورد خسارت در استان شد/شهروندان از هدایت آب ناودان به فاضلاب خودداری کنند

حدود 80 مورد پس زدگی داشته ایم که حدود 10 مورد منجر به خسارت شده بود. مردم باید در نظر بگیرند که آب باران را به فاضلاب سر ریز نکنند زیرا ظرفیت شبکه فاضلاب براساس آب مصرفی خانوار طراحی و تنها ظرفیت پذیرش آب فاضلاب را داراست.
شهروندان از هدایت آب ناودان به فاضلاب خودداری کنند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در خصوص خسارت باران و آبگرفتگی ها در روز گذشته اظهار کرد: بارندگی روز گذشته یکشنبه 23 اردیبهشت در آذربایجان‌غربی خسارات چندانی نداشته است و خسارات وارد شده نیز جزیی و اندک بود.

رسول اکبری افزود: حدود 80 مورد پس زدگی داشته ایم که حدود 10 مورد منجر به خسارت شده بود که شرکت آب و فاضلاب اقدام به مساعدت نموده و مشکل چندانی نداریم.

وی گفت: خوشبختانه به دلیل مدیریتی که در بخش شبکه، شست‌وشوی شبکه و به روز نگه داشتن شبکه داشته ایم نسبت به روزهای گذشته خسارات ناچیز بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: فاضلاب جدا و مجزا از آب باران است و شبکه فاضلاب نیز در سطح شهر ارومیه و استان فقط به منظور فاضلاب طراحی شده است لذا آب سطحی جدای از شبکه فاضلاب دارای سیستم باسد و از سویی مردم نیز از متصل کردن ناودان خود به شبکه فاضلاب اکیدا اجتناب کنند تا شاهد این پس زدگی ها نباشیم.

اکبری ابراز کرد: در حالت عادی هیچ گونه مشکل و پس زدگی در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و این مورد تنها در مواقع بارندگی صورت می گیرد. مردم باید در نظر بگیرند که آب باران را به فاضلاب سر ریز نکنند زیرا ظرفیت شبکه فاضلاب براساس آب مصرفی خانوار طراحی و تنها ظرفیت پذیرش آب فاضلاب را داراست.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب به موضوع ناودان ها ورود پیدا کرده است و به مشترکین اخطار داده و درصدد جداسازی آب ناودان به فاضلاب می‌شود و هرکس به این موضوع اعتنا نکند برابر قانون برخورد می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید