گندمک برندی که موفقیت‌های خود را مدیون قبول سختی‌ها و تلاش شبانه روزی می داند
  • 1397/2/23 14:48:33
  • 9517
یادداشت:

گندمک برندی که موفقیت‌های خود را مدیون قبول سختی‌ها و تلاش شبانه روزی می داند

مجموعه گندمک با اهدافی بزرگی که از همان ابتدای کار برای خود ترسیم کرده بود توانست پله‌های موفقیت را یکی از پس از دیگری بپیماید و به موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل توجه و خوبی برسد. در این راستا می‌توان اندیشیدن به اهداف بزرگ را یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت مجموعه گندمک دانست.

سرویس اقتصادی باریش نیوز: غذای گندمک یکی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین اغذیه‌های شهرستان ارومیه می‌باشد که اکثر قریب به اتفاق مردم ارومیه به شعبات مختلف گندمک در سطح کلانشهر مراجعه می‌کنند و طبق گزارشات موجود مردم گندمک را به سایر غذاهای آماده سراسر شهر ترجیح می‌دهند.
گندمک در سال 89 با هدف تهیه و توزیع غذای سالم و مورد نیاز خانواده‌ها و شهروندان ارومیه‌ای شعبه اول خود را افتتاح نمود. مدیر مجموعه گندمک در گذشته در یکی از ادارات دولتی ارومیه کارمندی ساده بود و با توجه به علاقه‌ای که در خود داشت پس از 9 سال حضور در اداره مذکور تصمیم به خروج گرفت و با سرمایه‌ای ناچیز اقدام به افتتاح شعبه اول در سال 89 در مغازه‌ای 25 مترمربعی واقع در خیابان آهندوست کرد و از سویی نیز توانست به تنهایی تمامی امورات شعبه اول را مدیریت کند.
مجموعه گندمک با اهدافی بزرگی که از همان ابتدای کار برای خود ترسیم کرده بود توانست پله‌های موفقیت را یکی از پس از دیگری بپیماید و به موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل توجه و خوبی برسد. در این راستا می‌توان اندیشیدن به اهداف بزرگ را یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت مجموعه گندمک دانست چرا که آنان هرگز به  دستاوردهای خود رضایت نداده و همواره درصدد آن برآمدند تا بر موفقیت‌های روزافزون خود بیافزایند.

این خبر ادامه دارد..... 


کلید واژه ها:
  • باریش نیوز
مطالب مرتبط
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  • باریش نظراتی را که حاوی توهین ویا کلمات رکیک است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.