18:28|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397 - 11:38
کد خبر: 9475
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

شدت بارش باران افزایش می‌یابد/مردم از ترددهای غیر ضروری در کنار رودخانه‌ها و مسیرهای کوهستانی جدا خودداری کنند!

پیش بینی می‌شود بعد از ظهر و امشب بر شدت بارندگی افزوده شود و سبب آبگرفتگی معابرو طغیان رودخانه‌ها شود. این بارندگی تا بعد از ظهر روز چهارشنبه با شدت ادامه خواهد داشت و پس از آن شدت بارندگی کاهش می‌یابد اما تا اواخر هفته جاری شاهد بارش های پراکنده در استان خواهیم بود.
مردم از ترددهای غیر ضروری در کنار روخانه‌ها جدا خودداری کنند!

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص اخطاریه های هواشناسی صادر شده و احتمال وقوع سیل در استان گفت: از بامداد امروز بارش هایی استان را تحت تاثیر خود قرار داده است که در پی آن شاهد رگبار باران و وزش باد در اغلب نقاط آذربایجان غربی هستیم.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود بعد از ظهر و امشب بر شدت بارندگی افزوده شود و سبب آبگرفتگی معابرو طغیان رودخانه‌ها شود. این بارندگی تا بعد از ظهر روز چهارشنبه با شدت ادامه خواهد داشت و پس از آن شدت بارندگی کاهش می‌یابد اما تا اواخر هفته جاری شاهد بارش های پراکنده در استان خواهیم بود.
صابری ضمن تاکید بر اینکه بارندگی‌ها در اغلب نقاط آذربایجان غربی به وقوع خواهد پیوست گفت: در حال حاضر شدت بارندگی در شمال استان نسبت به سایر نقاط شدت بیشتری دارد اما  بعد از ظهر امروز سایر نقاط نیز درگیر بارندگی شدید خواهند بود.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی توصیه های لازم را به مردم استان کرد و گفت: مردم از توقف در کنار مسیل ، نقاط کوهستانی و رودخانه ها خودداری کنند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید